ورزش

انتقال مدافع تیم ملی به لیگ کنفرانس

دینامو زاگرب با مدافع ایرانی خود باید در لیگ کنفرانس اروپا حاضر شود.

به گزارش “ورزش سه”، صادق محرمی فصل گذشته همراه با دینامو زاگرب به پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ یک کرواسی دست یافت و امیدوار بود دوباره شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، اما ناکامی آنها در جدال با آ. ا. ک آتن و شکست در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها و در ادامه باخت در مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا برابر اسپارتا پراگ جمهوری چک کاری کرد تا به لیگ کنفرانس بروند.

محرمی که تجربه بازی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را همراه با دینامو زاگرب کرواسی داشته، حالا باید در لیگ کنفرانس نیز به همراه این تیم به میدان برود و مقابل تیم‌های آستانا قزاقستان، بالکانی کوزوو و پلزن چک قرار بگیرد که پیش‌بینی می‌شود بازی‌های کم دردسر و صعود راحت از این مرحله داشته باشد.

این مدافع راست ایرانی که اکنون در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد و در دیدار تدارکاتی گذشته مقابل تیم ملی بلغارستان به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، احتمالا در مسابقه دوستانه بعدی برابر آنگولا از ابتدا به میدان خواهد رفت و دوباره در جمع ۱۱ نفر اصلی دیده شود و پس از آن دوباره به کرواسی برگردد.

محرمی که در فصل جدید لیگ یک کرواسی شرایط بهتری نسبت به پنج سال اخیر داشته و جایگاه کاملا ثابت در ترکیب و سمت راست خط دفاعی دینامو زاگرب به دست آورده، امیدوار است ناکامی در صعود به لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را در لیگ کنفرانس جبران کنند و به مراحل بالا برسند و به قهرمانی دست پیدا کنند.

1922415

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا