ورزش

اوزونیدیس: ۴ یا ۵ تیم به دنبال قهرمانی هستند


سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: لیگ خوب و جالبی داریم زیرا 4-5 تیم به دنبال قهرمانی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از مسابقه با پیکان تهران گفت: بازی اول را بردیم اما به نتیجه بازی قبل فکر نمی‌کنیم. برای ما خیلی مهم است که نتیجه خوبی بگیریم و انتظار بازی سختی مقابل پیکان داریم و فکر می کنم این اتفاق می تواند درهمه بازی های لیگ باشد. بازیکنانم تلاش می کنند بهترین نتایج رو کسب کنند.

سرمربی گل گهر در مورد شناختش از ایران، گفت: شهر سیرجان فضای خوبی دارد و در بازی اول هم تماشاگران آقا و خانم آمدند و اتمسفری خوبی در ورزشگاه داشتیم که امیدورم این فضا در کل فوتبال ایران حاکم شود و ادامه داشته باشد. البته معتقدم فوتبال ایران می تواند بهتر شود.

وی افزود: برای اینکه فوتبال ایران بخواهد بهتر شود نیاز به زمین های بهتری داریم اولین چیزی که از نظر من باید درست باشد زمین هاست زیرا زمین ها باید خوب باشد تا آسیب دیدگی کمتری خواهیم داشت و بازی ها ریتم بهتری هم خواهد داشت.

وی در مورد نقل و انتقالات این فصل گفت: نقل و انتقالات هنوز تمام نشده اما گرفتن بازیکن جدید سخت است البته باید بگویم از تمامی بازیکنانی که دارم بسیار راضی هستم.

اوزونیدیس در مورد وضعیت تاکتیکی تیمش گفت: امیدوارم زیاد طول نکشد تا بتوانم ایده های تاکتیکی خود را در تیم پیاده کنم البته اصلا کار ساده ای نیست که بخواهیم یک یا دو ماهه بتوانیم ذهنیت بازیکنان را تغییر بدهیم. ولی بازیکنان ما هر هفته بهتر می شوند.

سرمربی تیم گل گهر در مرد شناختش از پیکان گفت: نتیجه خوبی مقابل نساجی مازندران گرفته اند و اعتماد به نفس خوبی دارند تیم جوانی هستند که بسیار سختکوش هستندو به همین دلیل می گویم بازی جالبی خواهد شد.

وی در مورد جایگاه تیم گل گهر ادامه داد: به طور کلی می توانم بگویم لیگ خوب و جالبی داریم البته برخی تیم ها بازیکنان گران زیادی خریده اند چون به دنبال قهرمانی هستند و فقط یک یا دوتیم نیستند بلکه 4-5 تیم به دنبال قهرمانی هستند. من در مورد تیم خودم نمی توانم خیلی راحت در مورد اهداف باشگاه صحبت کنم.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا