ورزش

گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند

مسیح زاهدی پس از بازگشت به ترکیب گل‌گهر موفق به کلین‌شیت شد.

به گزارش “ورزش سه”، بازگشت مسیح زاهدی برای گل‌گهر خوش یمن بود و این تیم پس از مدت‌ها مجدد توانست در لیگ برتر کلین‌شیت انجام دهد و دروازه خود را در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین بسته نگه دارد.

زاهدی آخرین بازی خود را مقابل سپاهان انجام داد و پس از آن گل‌گهر در تمامی مسابقات گل دریافت کرد و پس از بازگشت مجدد این مدافع توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و عملکرد متفاوتی در خط دفاع داشته باشد.

مسیح زاهدی در بازی مقابل شمس‌آذر عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشت و با تسلط خوبی که روی توپ‌های هوایی و زدن ضربات سر اول داشت خیال سامان فلاح را برای پوشش محوطه جریمه و عمق خط دفاعی گل‌گهر راحت کرده بود و خروجی آن عملکرد خوب زوج دفاعی این تیم و کلین‌شیت در این مسابقه بود.

با بازگشت زاهدی به خط دفاعی علیرضا علیزاده به خط هافبک منتقل شد و در کنار احمد زنده‌روح زوج موفق هافبک را دوباره شکل دادند و همین موضوع هم تاثیر زیادی روی عملکرد دفاعی گل‌گهر در این مسابقه داشت.

گل‌گهر در 22 بازی که مسیح زاهدی در آن حضور داشته یازده کلین‌شیت انجام داده و این بازیکن بیشترین سهم را در بین تمام بازیکنان گل‌گهر داشته و این تیم فقط در زمان حضور او موفق به کلین‌شیت شده است!

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا