ورزش

این نتایج، لیاقت تیم ماست/خوشحالیم به ما اعتراض می‌کنند

ایسنا/لرستان سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد می‌گوید: می‌گویند دوپینگ می‌کنیم، داور را می‌خریم و صحبت‌های اینچنینی، اما همه ایران من را می‌شناسند و این نتایج لیاقت تیم ماست.

عبدالله ویسی پس از پیروزی مقتدرانه مقابل قشقایی شیراز اظهار کرد: یک بازی بسیار سخت بود چون خیلی‌ها می‌گفتند تیم ما مغرور شده و شاید این بازی را از دست بدهیم و ما خیلی با بچه‌ها از لحاظ روحی روانی صحبت کردیم که مغرور نشوند.

وی با بیان اینکه روند خیلی خوبی داریم، افزود: البته قشقایی تیم گردن کلفتی است و به رقیب‌هایش باج نداده و به ویژه در نیمه اول، ما را اذیت کردند.

ویسی اضافه کرد: شناخت خیلی خوبی از کادرفنی و نحوه بازی قشقایی داشتیم و همین به ما کمک کرد و این نتیجه؛ ضعف قشقایی نبود ‌و قدرت خیبر را نشان داد.

سرمربی خیبر خرم‌آباد در خصوص اعتراض تیم مهمان به داوری گفت: ۹ بازی برد نداشتیم ولی هرگز راجع به داوری صحبت نکردیم و الان تیم ما روند خوبی دارد و قطاری که هنر حرکت می‌کند به آن سنگ می‌زنند.

وی تصریح کرد: خوشحالیم از این بابت که به ما اعتراض می‌کنند؛ می‌گویند دوپینگ می‌کنیم، داور را می‌خریم و صحبت‌های اینچنینی اما همه ایران من را می‌شناسند و این نتایج لیاقت تیم ماست.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا