ورزش

بارلا: می‌خواستم لطف تیم را جبران کنم

نیکولو بارلا، ستاره ایتالیا، بعد از گلزنی در پیروزی 2-1 مقابل آلبانی اعلام کرد که مصدومیت باعث شد تا انگیزه بیشتری برای کمک به آتزوری داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه”، آتزوری در بازی افتتاحیه یورو 2024 پس از 23 ثانیه از بازی عقب افتاد. این سریع‌ترین گل در تاریخ رقابت‌های یورو بود که روی پاس ناقص فدریکو دی‌مارکو و قطع توپ توسط ندیم بایرامی به ثمر رسید.

بارلا ادامه داد: این شروع عجیبی بود. دریافت گل در 23 ثانیه می‌توانست از نظر روحی به بازیکنان ضربه بزند. با این حال، ما خواهان این پیروزی بودیم. باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم و در دقایق پایانی کمی افت کردیم، اما با این برد، شروع خوبی در این تورنمنت داشتیم.”

گل اول ایتالیا توسط الساندرو باستونی روی ضربه سر از روی کرنر به ثمر رسید و سپس بارلا با شوت از پشت محوطه جریمه، گل برتری را وارد دروازه حریف کرد.

در حالی که بارلا به ندرت برای اینتر گلزنی می‌کند، او با 10 گل، بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایتالیا است. وی در این باره با شوخی گفت: این کمی نگران کننده است، زیرا فقط به این معنی است که من پیر می‌شوم و بازی‌های بیشتری انجام می‌دهم.

بارلا: می‌خواستم لطف تیم را جبران کنم

 با توجه به اینکه هافبک اینتر به دلیل مشکلات عضلانی، هر دو بازی دوستانه قبل از مسابقات را از دست داده بود، تردیدهای جدی در مورد حضور او در این دیدار وجود داشت.

او در ادامه گفت:”خوشحالم، زیرا زمانی که در چند روز گذشته تمرین نمی‌کردم، لحظات سختی را سپری می‌کردم، اما سرمربی، کادر فنی و هم تیمی‌ها همگی باعث شدند احساس کنم جزء جدایی ناپذیر تیم هستم. می‌خواستم این لطف را جبران کنم.”

این دومین گل ملی برای هم تیمی او  باستونی بود. بارلا در این باره اظهار داشت:”برای او هم خوشحالم، او پسر فوق العاده‌ای است و لیاقتش را دارد.

در این گروه اسپانیا که امروز 3-0 کرواسی را شکست داد اول، و ایتالیا دوم جدول است. این دو تیم در تاریخ 20 ژوئن به مصاف هم می‌روند و سپس ایتالیا در تاریخ 24 ژوئن به مصاف کرواسی خواهد رفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا