ورزش

بازی در تیم گواردیولا برای گریلیش سخت بود

برناردو سیلوا:

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، از بهبود شرایط و عملکرد جک گریلیش در این تیم و درخشش او تمجید کرد.

به گزارش “ورزش سه”، سیتی موفق شد در حساس‌ترین دیدار این هفته رقابت‌های لیگ برتر با چهار گل برابر لیورپول به پیروزی برسد و گریلیش یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این بازی بود. 

این ستاره انگلیسی در این بازی موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند، یک پاس گل ارسال کند و با یک قطع توپ عالی و به موقع مانع از باز شدن دروازه سیتی در این دیدار هم شد که اهمیت بسیاری برای آنها داشت. 

او از زمان پیوستن به سیتی نتوانسته بود بسیاری از انتظارات را برآورده کند اما شرایط در این فصل کاملا متفاوت پیش رفته و این بازیکن موفق شده به یکی از مهره‌های کلیدی تیم گواردیولا تبدیل شود.  

1838077

سیلوا با تمجید از عملکرد گریلیش به خبرنگاران گفت: «فصل اول در سیتی هرگز آسان نیست. من هم شرایطی مشابه داشتم و ریاض محرز هم نتوانست فصل آسانی را سپری کند. مردم فکر می‌کنند که بازیکنی به یکی از بهترین تیم‌های دنیا ملحق می‌شود، قرار است هر بازی فیکس باشد و بهترین بازی ممکن را ارائه دهد اما شرایط این‌طور پیش نمی‌رود.»
او با اشاره به دشواری کار با پپ گواردیولا اظهار داشت: «گواردیولا انتظارات بسیار زیادی از بازیکنان دارد و سبک بازی او با اکثر تیم‌های دیگر متفاوت است. باید به این سبک عادت کرد. گاهی چنین چیزی زمان می‌برد. گریلیش حالا به این وضعیت عادت کرده و بسیار خوب کار می‌کند. من واقعا برای او خوشحال هستم و فکر می‌کنم شایستگی این جایگاه را دارد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا