ورزش

باید از شرایط والیبال ترسید/ منتظر وضعیت مصطفی وند هستیم

رئیس هیات والیبال شهرداری ورامین درباره آخرین وضعیت سعید مصطفی وند گفت: فعلا شکایت نکرده‌ایم و منتظر آخرین وضعیت مصطفی وند با ارومیه هستیم.

احسن الله شیرکوند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ثبت هیئت قرارداد بازیکنان تیم شهرداری ورامین گفت: من رئیس هیئت والیبال ورامین هستم و تمام قرارداد بازیکنان ثبت هیئت شده و هیچ بازیکنی نمی تواند از این تیم جدا شود. با اتفاقاتی که در والیبال در حال اتفاق افتادن است باید از شرایط ترسید.

«سعید مصطفی وند، سرعتی زن والیبال ایران در حالی که با تیم شهرداری ورامین قرارداد امضاء کرده بود با تیم شهرداری ارومیه به توافق رسید»، رئیس هیئت والیبال ورامین درباره آخرین وضعیت مصطفی وند نیز گفت: مصطفی وند با ورامین قرارداد ثبت هیئت دارد. در حال حاضر شکایتی به فدراسیون نکرده ایم و منتظر هستیم تکلیف مصطفی وند در تیم ارومیه مشخص شود.

وی افزود: از آنجایی که ما با مصطفی وند به عنوان سرعتی زن به توافق رسیده بودیم، دیگر سراغ بازیکنان سرعتی زن نرفته بودیم و به این دلیل با رفتن مصطفی وند به مشکل خوردیم. منتظر هستیم در ادامه ببینیم که مصطفی وند به ورامین بازخواهد گشت یا در ارومیه می‌ماند سپس برای شکایت به فدراسیون تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آخرین صحبت میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال، اگر بازیکنان در صورت قرارداد ثبت شده در هیات استان، با تیم دیگری قرارداد امضاء کنند تا یک سال از حضور در رقابت های لیگ برتر محروم خواهند شد. باید دید سرنوشت مصطفی وند چه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا