ورزش

بایرن مونیخ ستاره‌ دیگر حریفش را هم خرید / خلع سلاح لایپزیگ توسط قهرمان آلمان


بایرن مونیخ پس از ناگلزمان و اوپامکانو، با ستاره اتریشی لایپزیگ به توافق رسید تا این بازیکن در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات به اردوی باواریایی‌ها اضافه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از مدت‌ها مذاکره سرانجام فابریزیو رومانو خبر داد که بایرن مونیخ با باشگاه لایپزیگ بر سر انتقال «مارسل سابیتزر» به توافق رسید و به احتمال زیاد فردا این انتقال با ارزش ۱۶ میلیون یورو رسمی خواهد شد.

بایرن مونیخ پیشتر «دایوت اوپامکانو» را با ۴۲ میلیون یورو از لایپزیگ خریداری کرد تا به نوعی حریف قدرتمندش را خلع سلاح کرده باشد. البته این تیم، سرمربی آنها یعنی «یولیان ناگلزمان» را نیز به مونیخ آورد.

باواریایی‌ها در این تابستان «عمر ریچاردز» و «اِسون اولرایش» را به صورت رایگان به جمع بازیکنان خود اضافه کردند. این تیم البته خروجی‌های زیادی داشت که از مهمترین آنها می‌توان به دیوید آلابا، خاوی مارتینز و جروم بواتنگ اشاره کرد.


آلابا پس از ۹ سال بازی در بایرن مونیخ به صورت رایگان راهی رئال مادرید شد

از طرف دیگر لایپزیگ نیز امسال خروجی‌های خیلی زیادی داشت و به جز سابیتزر و اوپامکانو، ابراهیم کوناته را نیز با ۴۱ میلیون یورو به لیورپول فرستاد. آنها در این تابستان البته «آندره سیلوا» مهاجم پرتغالی اینتراخت فرانکفورت را خریداری کردند تا بتوانند از کیفیت او در خط حمله استفاده کنند.

لایپزیگ با هدایت جسی مارش، امسال به یک برد و یک باخت رسیده و امشب قرار است مقابل ولفسبورگ، پدیده فوتبال آلمان بازی کند. باید دید آیا گاوهای خشمگین می‌توانند امسال نیز به مانند سال‌های قبل درخشان ظاهر شوند یا دوران آنها نیز به پایان یافته است؟

انتهای پیام/



بایرن مونیخ پس از ناگلزمان و اوپامکانو، با ستاره اتریشی لایپزیگ به توافق رسید تا این بازیکن در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات به اردوی باواریایی‌ها اضافه شود.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا