ورزش

برزیل به هم‌گر‌وهی ایران هم رحم‌ نکرد

زردپوشان در نیمه نهایی؛ قهرمانی‌جهان؛

تیم ملی والیبال برزیل در یک بازی زیبا موفق شد با نتیجه ٣-١ آرژانتین شکست دهد و به نیمه نهایی قهرمانی جهان صعود کند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال آرژانتین در مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان عملکرد دور از انتظاری داشت؛ جایی که آنها با دو شکست برابر ایران و هلند و تنها یک پیروزی مقابل مصر جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند. با این حال شاگردان مارسلو مندز در یک هشتم نهایی دست به کار بزرگی زده و به راحتی صربستان را شکست دادند.

در سمت مقابل برزیل که با اقتدار و سه پیروزی پیاپی در مرحله گروهی راهی دور حذفی رقابت ها شده بود در یک هشتم نهایی به مصاف ایران رفت و مقابل تیم ملی ما کار دشواری نداشت؛ جایی که شاگردان رنان دالزاتو در سه ست پیاپی بر ایران غلبه کرده و به جمع ۸ تیم نهایی مسابقات صعود کردند‌.

در نهایت دو تیم آرژانتین و برزیل امشب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این برزیل بود که موفق شد با نتیجه٣-١ حریف خود را شکست دهد. زردپوشان برزیل در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ٢۵-١۶، ٢۵-٢٢ و ٢۵-٢١ مقابل حریف خود به برتری رسیدند و فقط در ست دوم بود که آرژانتین ٢۵-٣٣ پیروز شد تا پر افتخار ترین تیم دنیا راهی نیمه‌نهایی مسابقات شود.

این بازی یک نبرد انتقامی نیز برای تیم ملی والیبال برزیل به شمار می آمد چرا که آنها در تابستان سال گذشته و در دیدار رده بندی المپیک توکیو کار را آرژانتین واگذار کرده و از کسب مدال برنز بازمانده بودند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا