ورزش

برنابئو آماده انتقام‌: سرگیجه به سیتیزن‌ها (عکس)

درخواست ویژه افراطی‌ها

رئالی ها برای گرفتن انتقام شکست فصل گذشته از سیتی برنامه ویژه ای در برنابئو دارند.

به گزارش “ورزش سه”، درست در شبی که رئال مادرید در برنابئو به جای سفید با رنگ بنفش بازی کرد، سکوهای دو آتشه های رئال از بقیه ورزشگاه و از همه هوادارانی که برای تماشای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سیتی به برنابئو می‌روند،  پیراهن سفید بپوشند. آنها می خواهند بازیکنان سیتی در سرتاسر ورزشگاه فقط یک رنگ سفید را ببینند.

برنابئو آماده انتقام‌: سرگیجه به سیتیزن‌ها (عکس)

هواداران رئال  می دانند که کسب یک نتیجه خوب در بازی رفت برابر سیتی بسیار مهم است، زیرا رئال مادرید هرگز نتوانسته در زمین سیتی برنده شود. رئال باید بازی رفت را با نتیجه خوبی برنده شود تا با روحیه ای مثبت به اتحاد برود. برای این مهم هواداران رئال برنامه ای ویژه دارند.

هواداران یار دوازدهم رئال خواهند بود و می خواهند تا جایی که می توانند فشار بیاورند تا میهمان را تحت تاثیر قرار دهند. هدف سفید کردن کل سکوهاست. دیشب در جریان بازی با بیلبائو، دوآتشه‌ها از طریق بنری این درخواست را مطرح کردند: «04-09-2024: برنابئو با لباس سفید.»

2006065

در پایان بازی رودریگو نیز به این قضیه واکنش نشان داد و گفت دوست دارد روز بازی با سیتی برنابئو را یکدست سفید ببیند. لازم به ذکر است که همه بلیت های این بازی که ارزان‌ترینشان 88 یورو بوده، فروش رفته است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا