ورزش

برگزاری چرخه انتخابی کشتی فرنگی با ۱۸۵ ورزشکار و نظارت بنا بر مسابقات


مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی از امروز آغاز شد که محمد بنا هم در این مسابقات حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی (انتخابی جام تختی) از امروز با حضور ۱۸۵ کشتی‌گیر در سالن شهدای هفتم تیر آغاز شده است. نفرات برتر در جام تختی روی تشک می‌روند که مهمترین چرخه برای معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیاست.

محمد بنا سرمربی تیم ملی که در چرخه انتخابی مسابقات قهرمانی کشور غایب بود و صحبت‌هایی در خصوص کناره‌گیری او شنیده می‌شد، امروز در این مسابقه انتخابی شرکت کرد تا به شایعات پایان دهد.

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو انجام می‌شود که شهریور سال آینده برگزار خواهد شد. مسابقات جهانی در ۱۰ وزن و بازی‌های آسیایی در ۶ وزن پیگیری می‌شود.

بهروز حضرتی‌پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاری دومین چرخه انتخابی، گفت: کسانی که نتوانستند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند این شانس را دارند در انتخابی جام تختی باشند. نفرات برتر در نهایت در جام تختی روی تشک می‌روند که بهترین آنها به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. نفرات دیگر نیز در اردوی ملی شرکت می‌کنند و به تورنمنت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند.

براساس اعلام کادر فنی، مدال‌آوران طلایی مسابقات قهرمانی آسیا به ۷ مدال‌آور المپیک و جهانی اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/



مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی از امروز آغاز شد که محمد بنا هم در این مسابقات حضور دارد.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا