ورزش

برگومی: کاری که کونته در اینتر کرد بسیار مهم بود

مدافع پیشین اینتر معتقد است آنتونیو کونته در این تیم دست به کار بزرگی زده است و شایسته تمجید شدن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه برگومی که یکی از وفادارترین بازیکنان تاریخ باشگاه اینتر به شمار می‌رود و تمامی دوران حرفه‌ای خود را پیش از بازنشستگی در سال ۱۹۹۹ در این باشگاه ایتالیایی سپری کرده در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در تمجید از آنتونیو کونته که در آستانه به قهرمانی رساندن اینتر در سری A ایتالیا پس از ۱۱ سال است، گفت: روحیه کونته ۳۶۰ درجه است. او از بازیکنانش بهره کامل را می‌برد. روحیه‌ای که در تیم به وجود را همه می‌تواننداز نوع شادی گل بازیکنان و در آغوش گرفتن یکدیگر ببینند.

وی افزود: شاید حالا کار برای بازیکنان آسان‌تر باشد، چون آنها هدفی دارند اما این کاری است که از دو سال پیش آغاز شده است. کونته هم فراز و نشیب‌هایی داشته، نباید فراموش کرد که اینتر هم در مقاطعی از فصل به دردسر افتاد اما همیشه موفق شد خودش را از این وضعیت خارج کند.

مدافع پیشین اینتر در پایان خاطرنشان کرد: دارمیان و بازیکنان دیگر که در خط دفاعی بازی می‌کنند در کارهای تیمی نقش دارند و قدرت تیمی اینتر را می‌شود دید. با توجه به اینکه همه ما شرایط اینتر را می‌دانیم، این کار کونته را برجسته می‌کند و باید گفت کاری او در اینتر کرد، بسیار مهم بود.

اینتر روز گذشته با برتری یک بر صفر مقابل هلاس ورونا، ۷۹ امتیازی شد و ضمن حفظ صدرنشینی در سری A، در یکقدمی قهرمانی قرار گرفت.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا