ورزش

بسکتبال زنان آسیا| عیسائیان: سن برای من فقط یک عدد است/امیدوارم عضو تیم ملی ۳ نفره شوم


بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان گفت: چرا باید درباره سن نگران بود؟ سن برای من فقط یک عدد است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال بانوان در مسابقات دسته دوم کاپ آسیا در ۲ بازی مقابل لبنان و سوریه شکست خورد. سایت فیبا در گزارشی با اشاره به حضور ایران بعد از سالها در مسابقات کاپ آسیا نوشت: برخی می گویند بهترین چیزها در زندگی ارزش انتظار را دارد و در مورد تینا عیسیائیان این تصور تا حد زیادی وجود دارد.

رویاهای ورزشی ممکن است در طول زمان محو شوند اما ناامید نشدن و نشان دادن سطوح فوق العاده‌ای از صبر هر دو از عناصر کلیدی برای این ورزشکار بوده است. او که از نوجوانی بسکتبال بازی می کرد، همیشه امیدوار بود روزی بتواند لذت حضور در یک تورنمنت بزرگ بین المللی را با تیم ملی کشورش تجربه کند، به همین دلیل است که عیسائیان پس از پایان دادن به انتظار بیش از ۳۰ سال، روز افتتاحیه تورنمنت دسته B کاپ آسیا در امان را تا آخر عمر به یاد خواهد آورد.

مهمترین نکته این است که بازیکنان ایران در وهله اول اینجا هستند تا خود را نشان دهند و در عین حال توانایی خود را در بازی با توپ با لباس تیمی متمایز به نمایش بگذارند.

عیسائیان در این باره گفت: سالها ما این فرصت را نداشتیم تا بتوانیم در مسابقات بین‌المللی شرکت کینم به همین دلیل خوشحالم که می‌توانم بسکتبال بانوان کشورم را نشان دهم اینکه در حال انجام چه کاری بوده‌ایم.

 

این بازیکن بسکتبال ایران ادامه داد: حضور در امان با روسری و یونیفورم خاص در زمین برای ما نیز بسیار مهم است. ۴۷ سال انتظار زمان زیادی بود اما بازی در خارج از کشور و ابراز وجود بسیار مهم است و خوشحالیم که این فرصت را داریم.

وی یادآور شد: برای من سن فقط یک عدد است. چه چیزی مهمتر از اینکه من همیشه آماده هستم تا نشان دهم می‌توانم کارهای خوبی در زمین برای تیم ملی کشورم انجام دهم؟ چرا اصلا باید درباره سن نگران بود؟ تنها نگرانی باید این باشد که نتوانی برای تیم ملی کشورت کاری انجام دهی.

در واقع در صحبت‌های معمول برای بازیکنان مسن تر در مورد اینکه چه زمانی ممکن است کفش‌های بازی خود را آویزان کنند، وقتی صحبت از عیسائیان می‌شود، با توجه به اشتیاقی که دارد، موضوع برعکس است.

عیسائیان ادامه داد: من واقعا دوست دارم عضو تیم ملی بسکتبال ۳ نفره باشم و امیدوارم در آینده این امکان فراهم شود. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌خواهم آنها را به دست آورم.

انتهای پیام/



بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان گفت: چرا باید درباره سن نگران بود؟ سن برای من فقط یک عدد است.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا