ورزش

بهترین شروع تیم تهرانی با کاپیتان سابق استقلال

هوادار بهتر از هرسال؛

هوادار تهران در این فصل رقابت‌های لیگ برتر شروع خوبی را با محمود فکری تجربه کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، هوادار در شروع کار خود در لیگ برتر، سه فصل پیش کار را با سه شکست در چهار هفته ابتدایی آغاز کرده بود و شاید برخی تصور می‌کردند این تیم تازه تاسیس تهرانی در سطح اول فوتبال ایران ماندگار نخواهد بود.

با این حال این تیم در سال اول با رضا عنایتی سهمیه خود در لیگ را حفظ کرد و یازدهم شد و در سال دوم با ساکت الهامی پیشرفت خوبی داشت و در پایان رتبه دهم جدول را به دست آورد و به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی هم صعود کرد.

1918370

حال این تیم با محمود فکری در سومین فصل عملکرد خوبی در آغاز لیگ داشته و با کسب پنج امتیاز و قرار گرفتن در رتبه هفتم، بهترین شروع این تیم رقم خورده است.

هواداری‌های مس رفسنجان و ذوب آهن را متوقف کردند، مقابل شمس آذر پیروز شدند و جلوی آلومینیوم شکستی خوردند که جنجال زیادی به پا کرد. البته هوادار توانایی گرفتن امتیاز از آلومینیوم هم داشت و بازی خوبی ارائه کرد اما توپهای این تیم به ثمر ننشست.

1918371

حالا هوادار با کسب یک امتیاز از ذوب آهن به تعطیلات فیفادی رفته و بازی‌های دشواری در پیش دارد. این تیم تلاش می‌کند این فصل در رتبه تک رقمی قرار بگیرد و باید دید در ادامه چه نتایجی با محمود فکری خواهند گرفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا