ورزش

بهترین مربی برای بایرن مونیخ چه کسی است

نظرسنجی بیلد برای آینده غول باواریا

رکورددار قهرمانی لیگ آلمان در پایان فصل با توماس توخل قطع همکاری می‌کند و از حالا در جستجوی مربی برای فصل بعد است.

به گزارش “ورزش سه”، موضوع مشخص شده است: مدیران بایرن باید به دنبال سرمربی جدید باشند. حتی اگر جانشین توخل در حال حاضر کاملاً مشخص باشد، اما بحث‌های داغی در میان طرفداران در مورد نامزدهای احتمالی وجود دارد.

ژابی آلونسو، سرمربی ۴۲ ساله بایر لورکوزن این باشگاه را به صدر جدول بوندسلیگا رساند و در حال حاضر هشت امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ کسب کرده است. او گزینه اصلی سرمربی‌گری بایرن مونیخ است.

هانسی فلیک ۵۸ ساله، سرمربی سابق بایرن پس از اخراج از سرمربیگری تیم ملی آلمان در سپتامبر گذشته ممکن است وظایف جدیدی به عهده بگیرد و دوباره سرمربی بایرن شود. او در سال ۲۰۲۰ با تیم مونیخی سه‌گانه را به دست آورد.

1988103

به‌نظر افراد بسیاری، یورگن کلوپ، مربی ۵۶ ساله لیورپول راه‌حل ایده‌آلی برای بایرن مونیخ است. با این حال با اینکه او در پایان فصل لیورپول را ترک می‌کند اما برنامه دارد که حداقل یک سال استراحت کند و هدایت تیمی را قبول نکند. ایجنت او هم در گفتگوی اخیرش این را تایید کرد و گفت:«او حداقل یک سال بدون تیم باقی می‌ماند و می‌خواهد استراحت کند. نظر او قرار نیست عوض شود.»

یواخیم لوو ۶۴ ساله که در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی آلمان در برزیل قهرمان جام جهانی شد، پس از ترک تیم ملی بدون تیم است و او هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. زین الدین زیدان ۵۱ ساله هم در حال حاضر بدون باشگاه است. این مربی فرانسوی به‌عنوان سرمربی رئال، سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا