ورزش

به‌روزرسانی| مطهری: هواداران ما از نایب قهرمانی ناراحتند چون به قهرمانی عادت کرده‌ بودند


مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه 12- 13 بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم، اما پرسپولیس یک تیم واقعی است و سعی کردیم با کار گروهی کار را جلو ببریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با فجر شهید سپاسی اظهار داشت: جا دارد که قبل از هر چیز بابت حادثه دلخراش متروپل آبادان به مردم خوب خوزستان و کشور ایران تسلیت بگویم.  یاد این عزیزان تا آخر در قلب ما هست و نام آنها جاودانه خواهد شد.

وی ادامه داد: دوست داریم بازی های لیگ را خوب و با بالاترین امتیاز تمام کنیم. فجر هم تیم ارزشی و قابل احترام است که در خیلی از بازی ها به آنچه شایسته بود نرسید و فقط در نتیجه گیری ضعیف بودند.  ما هم متاسفانه 12- 13 بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم، اما پرسپولیس یک تیم واقعی است و سعی کردیم با کار گروهی کار را جلو ببریم. شناخت خوبی از فجر داریم و تلاش می کنیم فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه بدهیم و سه امتیاز را بگیریم. 

مربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه چقدر به اهدافتان رسیده‌اید، گفت: پرسپولیس تیمی است که 5 سال قهرمان شده بود و در این فصل هم هدف مان رسیدن به قهرمانی ششم بود، اما یکسری اتفاقات رخ داد که نمی‌خواهیم به آن ورود کنیم. همیشه برای قهرمانی جنگیدیم اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد این نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست.

وی افزود: هواداران ما از این نایب قهرمانی ناراحت شدند زیرا به قهرمانی عادت کرده بودند. هواداران با معرفت ما و تمام ارکان باشگاه اگر از گل محمدی خوب حمایت کنند و همه چیز مهیا باشد در نقل و انتقالات عملکرد خوبی خواهیم داشت. از سرمربی بی مورد تعریف نمی‌کنم هرکسی می‌خواهد باشد اما اگر ارکان باشگاه گل محمدی را حمایت کنند قول می‌دهم که پرسپولیس فصل آینده قهرمان می‌شود. کاری به خودم ندارم با گل محمدی قهرمان می‌شود به شرطی که باشگاه و هواداران از گل محمدی حمایت کنند.

مربی پرسپولیس درمورد اینکه فصل آینده رامین رضائیان در تیم می‌ماند یا نه گفت: الان کنفرانس بازی با فجرشهیدسپاسی است ودوست داشتم در مورد این بازی سوال می‌کردید. صدرصد رامین بازیکن خوبی است و ارزش هایش را نشان داده است. این موضوع بعد از مسابقات باید بررسی شود. بله او خودش را در خط حمله نشان داده اما ما فرایندی داریم که مجموع عملکرد بایکنان را در حمله و دفاع و آیتم های مختلف در نظر می‌گیریم اما بعد از  بازی با فجر گل محمدی در مورد این مسئله تصمیم می‌گیرد. رامین بازیکن ارزشمندی است و برای ما خیلی زحمت کشیده است.

ادامه دارد…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا