ورزش

تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در آسیا/ فقط دو بازیکن کامل بودند!

تیم فوتبال استقلال در پایان شب چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست در رده دوم جدول گروه سوم قرار دارد. در این تیم یک هافبک تاثیرگذارترین بازیکن است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال با کسب ۷ امتیاز و به لطفاً تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی و همچنین پیروزی در بازی رو در رو، بعد از الدحیل ۸ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و آنها در پنجمین حضور آسیایی خود می‌بایست مقابل میزبان این گروه، الاهلی به میدان بروند؛ آبی‌ها در شب نخست این رقابت‌ها با ۵ گل در مقابل ۲ گل، این تیم را شکست داده بودند.

در مجموع ۴ دیدار گذشته استقلال، دو بازیکن استقلال با حضور کامل در تمام دیدارهای این تیم، پرکارترین نفرات زمین هستند. رشید مظاهری و سیاوش یزدانی تنها نفراتی هستند که در هر ۴ بازی گذشته آبی پوشان در زمین حضور داشته و در تمام ۹۰ دقیقه نیز مورد استفاده قرار گرفته و جایگزینی نداشتند. مظاهری و یزدانی با ۳۶۰ دقیقه حضور در میدان، پر کارتر ین نفرات این تیم در آسیا هستند.

پس از یزدانی و مظاهری، مهدی قایدی با ۳۴۷ دقیقه حضور در میدان در رتبه سوم قرار دارد. این مهاجم ریز نقش نیز در ترکیب ثابت همه دیدارهای تیمش حضور داشته و تنها در دومین دیدار مقابل الشرطه از دقیقه ۷۷ زمین بازی را ترک کرده است.

مظاهری، یزدانی و قایدی به همراه فرشید اسماعیلی و محمد نادری ۵ بازیکنی هستند که در هر ۴ دیدار قبلی در ترکیب ثابت قرار گرفته‌اند؛ و این ۵ بازیکن به همراه وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، میلیچ و دیاباته، نفراتی هستند که در هر ۴ دیدار گذشته به میدان رفته‌اند.

در جدول تاثیرگذاری بازیکنان استقلال نیز باید فرشید اسماعیلی را در صدر قرار داد. اسماعیلی با ۳ گل، ۲ پاس گل و کسب یک پنالتی مستقیماً روی ۶ گل از ۱۳ گل تیمش تاثیر گذاشته است. پس از وی هم مهدی قایدی با ۳ گل و ۲ پاس گل و تاثیر گذاری مستقیم روی ۵ گل در رده دوم قرار می‌گیرد. شیخ دیاباته که با ۴ گل زده بهترین گلزن آسیایی آبی پوشان است، با ۴ گل و یک پنالتی در رده سوم این جدول قرار دارد.

جدول میزان دقایق حضور بازیکنان استقلال در آسیا

ردیفبازیکنتعداد بازیجمع دقایق
۱رشید مظاهری۴۳۶۰
۲سیاوش یزدانی۴۳۶۰
۳مهدی قایدی۴۳۴۷
۴فرشید اسماعیلی۴۳۰۶
۵وریا غفوری۴۲۸۶
۶مسعود ریگی۴۲۷۵
۷آرش رضاوند۴۲۶۶
۸ارسلان مطهری۳۲۵۰
۹محمد نادری۴۲۳۸
۱۰هرویه میلیچ۴۲۱۱
۱۱عارف غلامی۳۲۰۴
۱۲شیخ دیاباته۴۲۰۱
۱۳محمد حسین مرادمند۳۱۹۳
۱۴مهدی مهدی پور۳۱۳۳
۱۵احمد موسوی۲۷۳
۱۶سعید مهری۲۶۸
۱۷سبحان خاقانی۲۴۶
۱۸داریوش شجاعیان۲۳۴
۱۹آرمان رمضانی۲۱۷

جدول تاثیرگذاری بازیکنان استقلال در فاز تهاجمی

ردیفبازیکنگلپاس گلکسب پنالتی
۱فرشید اسماعیلی۳۲۱
۲مهدی قایدی۳۲۰
۴شیخ دیاباته۴۰۱
۵ارسلان مطهری۱۲۰
۶محمد نادری۲۰۰
۷آرش رضاوند۰۱۰
۸احمد موسوی۰۱۰
۹وریا غفوری۰۱۰

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا