ورزش

تاکید نکونام: این دو ستاره هیچ جا نروند

یامگا و سیلوا به زودی به ایران برمی‌گردند

جواد نکونام علاقه مند به همکاری با کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال است.

به گزارش “ورزش سه”، دو بازیکن خارجی استقلال در دو فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشته اند. یامگا از ابتدای لیگ بیست و یکم و سیلوا در نیم فصل همان لیگ به استقلال اضافه شدند و در سال اول با این تیم قهرمان لیگ شدند.

یامگا و سیلوا پارسال نیز در ترکیب استقلال خوش درخشیدند و عملکرد خوبی داشتند. نکته قابل توجه درباره این دو بازیکن خارجی قرارداد بلندمدت آنها است. از قرارداد سیلوا با استقلال یکسال و از قرارداد یامگا دو سال باقی مانده است.

در این شرایط اما شایعاتی مبنی بر جدایی دو ستاره خارجی استقلال به گوش می رسید اما جواد نکونام تاکید زیادی روی حفظ یامگا و سیلوا دارد.

درباره یامگا گفته می شد که این بازیکن کامرونی- فرانسوی با پیشنهاد رسمی باشگاه آپوئل قبرس مواجه شده اما برای این منظور او باید رضایت مسئولان استقلال را بگیرد. یامگا مبلغ 520 هزار دلار برای فصل سوم همکاری(لیگ بیست و سوم) با استقلال قرارداد دارد و با توجه به تاکید جواد نکونام بر حفظ او و سیلوا بعید است که مدیران باشگاه به خاطر این دستمزد قید همکاری با یامگا را بزنند.

سیلوا و یامگا هم اکنون در کشورهای خود مشغول استراحت هستند اما با توجه به درخواست جواد نکونام باید در روزهای آینده به تهران برگردند و در تمرینات استقلال شرکت کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا