ورزش

تا دقیقه ۱۷؛ ایران یک – کامبوج صفر/ گلزنی جهانبخش از روی نقطه پنالتی

تیم‌های ملی ایران و کامبوج در چارچوب انتخابی جام جهانی در بحرین به میدان رفتند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران و کامبوج در چارچوب انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۹ در بحرین به مصاف هم رفتند.

گلزنان ایران:

علیرضا جهانبخش (۱۶)

گلزنان کامبوج:

در دقیقه ۲، پاس میلاد محمدی به داخل محوطه جریمه، باعث تک به تک شدن طارمی با دروازه‌بان حریف شد که شوت او با مهار ناقص دروازه‌بان کامبوج به دیرک خورد و به کرنر رفت. ضربه کرنر به خوبی روی سر خلیل‌زاده فرود آمد اما ضربه او دقیق نبود و این موقعیت خطرناک هم از دست رفت.

علیرضا جهانبخش در دقیقه هشتم شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که شوت فنی و قدرتی او با مهار دو ضرب سوکسلا (دروازه‌بان کامبوج) منجر به گل نشد.

کامبوج در ۱۵ دقیقه نخست بازی، با تحت فشار قرار دادن بازیکنان خط دفاعی و هافبک ایران که برای گلزنی در نیمه حریف بازی می‌کنند، یکی، دو موقعیت ناقص شوت‌زنی ایجاد کرد که در قیاس با بازی رفت دو تیم، پیشرفت محسوسی برای این تیم است.

در دقیقه ۱۵ تکل بی‌محابای بازیکن کامبوج روی پای علیرضا جهانبخش، منجر به اعلام ضربه پنالتی برای ایران شد. جهانبخش، کاپیتان تیم ملی در این بازی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و شوت قدرتمند او به گوشه دروازه حریف رفت و اولین گل ایران به ثمر رسید.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)، احمد نورالهی، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌اللهی.

ترکیب کامبوج: کیو سوکسلا، کن چانسوپک، سوئی ویسال، تس سامباس، لیم پیسوت، سینگ چانتئا، کوچ سوکومپئاک، سوس سوهانا، کیو سوکپنگ، سور روتانا و چنگ منگ.

ادامه دارد…

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا