ورزش

ترابپور: هواداران از نکونام حمایت کنند تا استقلال سال خوبی داشته باشد


مربی دروازه‌بان‌های اسبق استقلال گفت: جواد نکونام می‌تواند سال خوبی داشته داشته باشد به شرط اینکه هواداران حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین ترابپور در خصوص حضورش در باشگاه استقلال و اینکه آیا صحبتی برای پیوستن به کادرفنی این تیم مطرح شده، اظهار داشت: فقط برای کار اداری و شخصی در باشگاه حاضر شدم. نه، اصلا و ابدا هیچ بحثی در مورد مسائل فنی نیست. دوست خوبم بهزاد غلامپور مشغول به کار است. فقط کار اداری بود.

وی در مورد جدایی سیدحسین حسینی، گفت: به هرحال رفت و آمد بازیکنان طبیعی است و در تمام دنیا اتفاق می‌افتد. او هم تصمیم گرفت برود. ان‌شاالله در جای دیگر به روزهای خوب خودش برگردد. البته او همیشه خوب بوده، سال‌ها در استقلال زحمت زیادی کشید. همینطور مربی‌اش بهزاد غلامپور. مواقعی اشتباهاتی می‌شود و نباید همه را بد ببینیم. احساس می‌کنم با رفتن حسینی استقلال می‌تواند جایگزین خوبی بیاورد. استقلال تیم بزرگی است و مطمئنم جواد نکونام می‌تواند این کار را انجام بدهد.

ترابپور در مورد جذب دروازه‌بان خارجی، اظهار داشت: این نظر سرمربی است که بازیکن خارجی یا ایرانی بیاورد. باید دروازه‌بانی باشد که الگو باشد و بازیکنان از او درس بگیرند. اگر قرار است از سطح دروازه‌بان‌های خودمان پایین باشد، فایده ندارد. با شخصیتی که از نکونام می‌شناسم، اگر قرار است دروازه‌بان خارجی بیاورد، کسی را می‌آورد که به درد استقلال بخورد و به سایر دروازه‌بان‌ها کمک کند.

مربی دروازه‌بان‌های اسبق استقلال در مورد شرایط این تیم با کادرفنی جدید، عنوان کرد: باشگاه به حرف هواداران عمل کرد و این را می‌توانیم به فال نیک بگیریم. گزینه‌ای که مد نظر هواداران بود آوردند. احساس می‌کنم نکونام و کادرش سال خوبی دارند ولی به شرط اینکه هواداران اجازه بدهند و حمایت کنند. هرکسی باشد فرقی ندارد. الان نکونام است و هواداران باید حمایت کنند. با یک برد مغرور نشوند و با یک باخت حرف‌هایی که نباید را بزنند. به این ترتیب احساس می‌کنم سال خوبی برای استقلال باشد.

وی در خصوص اینکه باشگاه فعالیت نقل و انتقالاتی را سکوت پیش می‌برد اما فشارهای زیادی به خاطر جذب بازیکن در فضای مجازی ایجاد شده، گفت: نباید روی فضای مجازی زیاد حساب کرد. در این فضا هر مدل آدم، موافق، مخالف، خوب و بد حضور دارد. باشگاه کار خودش را بر اساس لیست سرمربی، آرام آرام انجام می‌دهد. امیدوارم بازیکنانی که می‌آیند لیاقت این پیراهن را داشته باشند و مطمئنا آن‌هایی که می‌آیند لیاقت این پیراهن را دارند. 

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا