ورزش

ترزیچ: حرفهایی که در رختکن زدم قابل پخش نیست!

ادین ترزیج، سرمربی دورتموند، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل اشتوتگارت 10نفره از عملکرد دورتموند به شدت انتقاد کرد و گفت این نتیجه برای زردپوشان تلخ و غیر قابل باور است.

به گزارش “ورزش سه”، دورتموند امروز در خانه اشتوتگارت در هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا به مصاف این تیم رفت و با اینکه با توجه به لغزش بایرن در صورت پیروزی می‌توانست از نظر امتیازی به باواریایی‌ها ولی مثل بایرن دچار لغزش شد و نتیجه‌ای بهتر از تساوی 3-3 مقابل اشتوتگارت به دست نیاورد.

دیدار دو تیم در دقایق پایانی شاهد اتفاقاتی عجیب و غریب بود و دورتموند با اینکه ابتدا 2-0 از حریفش پیش افتاده بود در نهایت با تساوی 3-3 متوقف شد. با اینکه اشتوتگارت با اخراج ماروپانوس حدود 50 دقیقه را ده نفره بازی می‌کرد اما توانست به بازی برگردد و با اینکه در دقیقه 90+2 دورتموند با گل جیووانی رینا پیش افتاد اما تیم میزبان در دقیقه 90+7 توسط ام‌وومپا کار را به تساوی کشاند.

ادین ترزیچ در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت تیمش فرصتی عالی را از دست داده و از این بابت به شدت ناراحت است.

1852741

فرصت بزرگی از دست رفت؛ این بی‌رحمانه تلخ است
ما یک فرصت عالی را از دست دادیم. کل تیم این فرصت بزرگ را از دست داد و کسی را نمی‌توان تنها مقصر دانست. این نتیجه بی‌رحمانه تلخ و ناامیدکننده است.

چه اتفاقی افتاد که دورتموند برتری 2-0 را مقابل تیم 10نفره از دست داد؟
واقعا برایم سخت است که درک کنم چرا این اتفاق افتاد. اصلا نمی‌توانم کلماتی پیدا کنم که بتواند علتش را توضیح بدهد. تنها چیزی که به نظرم می‌رسد این است: یک عامل باعث شد تعادل بازی به هم بریزد و آن هم از دست رفتن ناگهانی نظم تیمی ما بود.

توضیح علت افت عملکرد دورتموند در نیمه دوم غیرممکن است
من بین دو نیمه خیلی روشن و واضح برای بچه‌ها توضیح دادم که در نیمه دوم چه چیزهایی مهم است. خیلی رک با آنها صحبت کردم ولی نمی‌فهمم چطور شد که تیم در نیمه دوم آنطور بازی کرد. توضیح عملکرد تیم ما در نیمه دوم غیرممکن است.

فکر می‌کردیم از شکست مقابل وردربرمن احمقانه‌تر نمی‌شود بازی کرد ولی شد
فکر می‌کردیم بعد از شکست خانگی مقابل وردربرمن دیگر امکان ندارد از آن مسابقه بشود احمقانه‌تر بازی کرد. ولی این از آن هم احمقانه‌تر بود.

ما مقابل تیمی 10 نفره سه گل خوردیم و می‌توانستیم گل چهارم را هم دریافت کنیم
در آخرین دقیقه صاحب یک ضربه آزاد شدیم. بعد حریف ما صاحب یک ضربه آزاد شد و ناگهان دیدیم که همه چیز به هم ریخت. ما از سمت راست با جود بلینگام وارد فاز تهاجمی و پرس حریف می‌شویم ولی از مرکز زمین کسی از او حمایت نمی‌کند. ما مقابل تیمی 10 نفره سه گل خوردیم و می‌توانستیم گل چهارم را هم بخوریم. اگر بخواهم صحبتهایی که بعد از بازی با بچه‌ها کردم را جلوی دوربین بگویم اصلا جالب نخواهد بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا