ورزش

تست کرونای هم تیمی قدوس هم مثبت شد

بعد از سامان قدوس تست کرونای کریستین اریکسن نیز مثبت شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، کریستین اریکسن به دلیل ابتلا به کرونا دیدارهای تیم ملی دانمارک را از دست داد. همانطور که فدراسیون فوتبال دانمارک روز یکشنبه اعلام کرد، تست کرونا این بازیکن ۳۰ ساله مثبت بوده است. این بازیکن تهاجمی بازی یکشنبه برنتفورد در لیگ برتر را نیز از دست داد.

کسپر هولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک در کانال توییتری فدراسیون فوتبال دانمارک گفت: انتظار داریم هرچه زودتر در طول هفته کریستین را ببینیم. ما مشتاقانه منتظر حضور او در تیم هستیم و برای بازی های دوستانه هیجان انگیز مقابل هلند و صربستان روی او حساب می کنیم.

برنتفورد، پیش از بازی یکشنبه لسترسیتی در لیگ برتر اعلام کرد که این هافبک به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به بازی نیست. این دانمارکی تنها در ۲۶ فوریه پس از ۹ ماه استراحت به زمین چمن بازگشت. او پیش از این آخرین بازی خود را در تابستان در مسابقات قهرمانی اروپا انجام داده بود. در جریان بازی گروهی دانمارک مقابل فنلاند در کپنهاگ، او به دلیل ایست قلبینیاز به احیا داشت. سپس به او یک دستگاه دفیبریلاتور نصب شد.

این در حالی است که سامان قدوس، هافبک ایرانی شاغل در تیم برنتفورد انگلیس نیز به کرونا مبتلا شد و نمی‌تواند تیم ملی را در دیدار با کره جنوبی همراهی کند. تست کرونای قدوس مثبت شده و باشگاه برنتفورد از طریق نامه نگاری با فدراسیون فوتبال از غیبت این بازیکن در اردوی ایران خبر داده است. تیم ملی ایران در روزهای چهارم و نهم فروردین با کره جنوبی و لبنان در چارچوب انتخابی جام جهانی دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا