ورزش

توصیه اریکسن به تن‌هاخ: این بازیکن را بخر!

کریستین اریکسن گفت راسموس هویلوند به درد خط حمله یونایتد می‌خورد، اما تاکید کرد که با سرمربی یونایتد در این باره حرف نزده است.

به گزارش “ورزش سه”، کریستین اریکسن و راسموس هویلوند هر دو در اردوی دانمارک هستند و در برد یک بر صفر مقابل ایرلند شمالی که روز گذشته برگزار شد، در ترکیب اصلی تیم ملی کشورشان به میدان رفتند.

منچستریونایتد سخت به دنبال یک مهاجم گلزن است تا بار گلزنی تیم از روی دوش مارکوس رشفورد برداشته شود و بازی‌های هویلوند در آتالانتا در سری A چشم اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد را گرفته است.

البته شیاطین سرخ برای خرید این بازیکن یک مشکل بزرگ دارند و آن هم قیمت او است. آتالانتا برای این مهاجم 20 ساله درخواست 86 میلیون پوند کرده که همین مسئله یونایتد را دچار تردید اساسی کرده است.

1888334

با همه این‌ها، اریکسن معتقد است هم‌تیمی‌اش در دانمارک می‌تواند به زودی هم‌تیمی‌اش در منچستریونایتد شود. البته اریکسن تاکید کرد با تن‌هاخ در این باره حرفی نزده است.

اریکسن گفت: «می‌توانم او را در منچستریونایتد ببینم، ولی او را به اریک تن‌هاخ توصیه نکرده‌ام. او آدم فوق‌العاده و بازیکن خوبی است و در آتالانتا به طرز درخشانی پیشرفت کرده است. اما این که باشگاه در نهایت چه کار می‌کند، من نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم.»

اریکسن فصل اول حضورش در یونایتد را با موفقیت پشت سر گذاشت و کمک کرد تا یونایتد بعد از چند سال جام نبردن، قهرمان جام اتحادیه شود؛ ضمن اینکه در لیگ هم سوم شدند و سهمیه لیگ قهرمانان را گرفتند. این هافبک 31 ساله با وجود مصدومیت مچ پا و جراحی آن، 44 بازی در تورنمنت‌های مختلف برای یونایتد انجام داد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا