ورزش

تصمیم عجیب مورایس درباره مدافع برزیلی

اشتباه بازی با پیکان کار درست نیلسون داد؛

سرمربی پرتغالی سپاهان در روزی که با غیبت دو بازیکن اصلی خود در قلب خط دفاعی مواجه شده، نیلسون را در ترکیب اصلی قرار نداده است.

به گزارش “ورزش‌ سه”، پیش از مصاف با صنعت نفت آبادان مشخص بود که هادی محمدی به دلیل مصدومیت و محمد دانشگر به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور نخواهند داشت و تصور بر این بود که سیاوش یزدانی و نیلسون جونیور زوج قلب خط دفاعی سپاهان را تشکیل بدهند، اما..

با این حال مورایس تصمیم شوکه‌کننده‌ای گرفته و نیلسون که از نیمه دوم فصل گذشته به عنوان یکی از بازیکنان اصلی سپاهان نامش مطرح شده، از ترکیب اصلی بیرون مانده تا احتمالا محمد قربانی در کنار سیاوش یزدانی دو مدافع مرکزی سپاهان باشند.

نیلسون در مصاف با پیکان اشتباه بزرگی مرتکب شد که منجر به رقم خوردن تنها گل پیکان در ورزشگاه دستگردی شد و به نظر همین اشتباه سبب خشم مورایس شده و باید دید این مدافع برزیلی چه زمانی بار دیگر شانس حضور در ترکیب اصلی سپاهان را پیدا خواهد کرد. نیلسون در 3 مسابقه ابتدایی فصل (به استثنای دیدار برابر ذوب آهن که به دلیل اخراج مقابل تراکتور غایب بود) هم در کنار دانشگر زوج اصلی سپاهان در پست دفاع مرکزی بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا