ورزش

تغییر بزرگ: دوچرخه‌سواران هم کارت زرد می‌گیرند!

قانون کارت زرد به‌ صورت آزمایشی در دوچرخه‌سواری استفاده می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، کارت‌های زرد در دوچرخه‌سواری اکنون به وقوع پیوسته‌اند. اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) اجرای این قانون را از اول اوت رسمی کرد. این کارت‌ها تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ در مرحله آزمایشی خواهند بود و در این مدت هیچ مجازات اضافی به صورت تعلیق یا محرومیت به همراه نخواهند داشت.

سپس، اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری تعیین خواهد کرد که آیا آن‌ها به همین صورت اجرا شوند یا با انجام برخی اصلاحات از سال ۲۰۲۵ به همراه محرومیت‌ها اجرایی شوند.

تغییر بزرگ: دوچرخه‌سواران هم کارت زرد می‌گیرند!

کارت‌های زرد در دوره بعدی مسابقات «لا ووئلتا» به اجرا در خواهند آمد. داوران مسابقه ممکن است این کارت‌های زرد را به دلیل هرگونه تخلفی که ممکن است برای ایمنی مسابقه، چه برای دوچرخه‌سواران و یا هر کدام از اعضای دیگر خطر ایجاد کند، استفاده کنند.

این کارت‌ها در طول مسابقه نشان داده نخواهند شد، اما بعداً در اطلاعیه هر مرحله مسابقه گنجانده می‌شوند. از اول ژانویه ۲۰۲۵، برای کارت‌های زردی که ثبت شده، محرومیت‌هایی اعمال خواهد شد.

تغییر دیگر که به همراه کارت زرد اعمال می‌شود، محدودیت استفاده از هدفون در مسابقات خواهد بود که می‌تواند به تغییر در نحوه استفاده از آن‌ها منجر شود و برای مثال می‌تواند محدود به استفاده دو دوچرخه‌سوار در هر تیم از هدفون شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا