ورزش

تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد لژیونرهای ایرانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در یادداشتی به عملکرد لژیونرهای ایرانی شاغل در فوتبال اروپا پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان قدوس ملی پوش ایرانی تیم فوتبال برنتفورد موفق شد در دیدار اخیر تیمش مقابل «برنلی» موفق شد یکی از سه گل تیمش را به ثمر برساند. سردار آزمون هم موفق در برتری یک بر صفر تیم «آ اس رم» مقابل «مونزا» عملکرد خیره کننده‌ای داشته باشد و روی تک تیمش نقش بسیار مؤثری داشت.

قدوس پیروزی تیمش را رقم زد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص عملکرد سامان قدوس در بازی با برنلی نوشت: سامان قدوس در این مسابقه پیروزی تیمش را رقم زد و با ضربه‌ای خیره کننده از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد.

آزمون مؤثر برای رم

سایت ای اف سی در خصوص عملکرد سردار آزمون در تیم فوتبال رم هم نوشت: آزمون در پیروزی یک بر صفر رم مقابل مونزا نقش مؤثری داشت و پس از ورود به زمین در دقیقه ۶۳ الشرواوی موفق شد ضربه بلوکه شده این بازیکن را وارد دروازه کند تا شاگردان مورینیو در دقیقه ۹۰ بازی گل برتری را بزنند.

آگهی
ورزش

تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد تیم ملی ایران

به دنبال شکست سنگین قطر؛

پس از پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت.

‌به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی پر گل تیم ملی ایران مقابل قطر در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از عملکرد تیم ملی پرداخت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن اشاره به برتری تیم‌های عربستان، ژاپن، کره جنوبی و ایران در مسابقات دوستانه در خصوص تیم ملی فوتبال ایران نوشت: تیم ایران نیمه دوم بازی با قطر را با قدرت آغاز کرد و با گلزنی حسین کنعانی زادگان، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و به مقام اول این تورنمنت رسید.

مسابقه تیم‌های ایران و قطر سه شنبه شب ساعت ۲۱:۳۰ در اردن برگزار شد. در دیگر مسابقه این تورنمنت هم تیم عراق پس از تساوی ۲ به ۲ در وقت‌های قانونی با اردن موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شود و سوم شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا