ورزش

تمدید محرومیت حسینی در ترکیه

کایسری اسپور بدون حضور بازیکنان ایرانی خود دیدار مقابل آدانا دمیراسپور را آغاز می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و یکم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه ینی آدانا به مصاف تیم رده چهارمی آدانا دمیراسپور می‌رود.

سید مجید حسینی که دو هفته قبل در دقیقه ۵۵ دیدار مقابل گالاتاسرای با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد و در مسابقه اخیرشان برابر کاسیم پاشا به دلیل محرومیت حضور نداشت، بخاطر خطای شدیدی که مرتکب شده، همچنان مجوز بازی ندارد و امروز هم در جدال با آدانا دمیراسپور محرومیت‌اش ادامه دارد.

حسینی که در این فصل ۲۰ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده یک پاس گل داده، یکبار بخاطر چهار کارت زرد محروم شده بود که حالا هم بخاطر خطای خشن در دیدار با گالاتاسرای نمی‌تواند برابر آدانا دمیراسپور تیمش را همراهی کند.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل ۱۷ بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، مثل پنج مسابقه اخیرشان امروز هم به دلیل آسیب دیدگی در فهرست دیدار برابر آدانا دمیراسپور قرار نگرفته است.

یاران حسینی و کریمی در حال حاضر با ۴۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به باشاک‌شهیر و کایسری اسپور در رده هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفته‌اند که برای صعود به رده‌های بالاتر تلاش می‌کنند.

1855800

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا