ورزش

توخل: رفتن مانه از بایرن بهترین تصمیم بود

سرمربی بایرن‌ رفتن مهاجم سنگالی بعد از یک فصل از مونیخ را بهترین تصمیم برای دو طرف دانست.

توخل: رفتن مانه از بایرن بهترین تصمیم بود


به گزارش ایلنا، سرانجام انتقال سادیو مانه به النصر قطعی شد و این باشگاه عربستانی با ستاره فوتبال سنگال رسما قرارداد امضا کرد.

توماس توخل، سرمربی بایرن‌مونیخ، درباره جدایی سادیو مانه گفت: مدت زیادی با هم صحبت و توافق کردیم که فصل بعد سادیو در تیم دیگری باشد. گاهی اوقات همه چیز آنطور که همه می‌خواهند پیش نمی‌رود. چاره‌ای جز این نبود که راه ما از هم جدا شود. او همیشه رابطه بسیار خوبی با همه در باشگاه داشت و این رابطه خوب ادامه خواهد داشت. به همین دلیل بود که آخرین گفتگوی ما به نوعی غم‌انگیز بود اما هر دوی ما لبخند بر لب داشتیم. به خودمان اطمینان دادیم که رابطه خوب را حفظ کنیم. می‌دانم سادیو مانه از عملکردش در بایرن راضی نبود و دوست نداشت این وضعیت ادامه پیدا کند. گاهی اوقات نمی‌شود از همه پتانسیلی که داریم استفاده کنیم.

گفته می‌شود او در النصر بیش از ۴۰ میلیون یورو خالص درآمد خواهد داشت و تا سال ۲۰۲۷ در النصر توپ خواهد زد. او پس از ۳۸ بازی همراه بایرن و ۱۲ گل و شش پاس گل مونیخ را ترک کرد.

سادیو مانه درباره رفتن از بایرن‌مونیخ گفت: خداحافظی با بایرن برایم دردناک است. دوست داشتم پایان متفاوتی داشته باشم.

مانه تابستان سال قبل پس از چند سال درخشش در لیگ جزیره و به‌ویژه با پیراهن لیورپول راهی بوندسلیگا شد تا پیراهن بایرن را برتن کند. او در بایرن روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و از یک طرف آسیب‌دیدگی طولانی‌مدت و از طرف دیگر هم حاشیه‌هایی که داشت باعث شد تا خرید ناکامی برای بایرن باشد.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا