ورزش

توصیه پرز به کارلتو: مودریچ و کروس بازی نکنند

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، از کارلو آنچلوتی خواسته که زمان بازی لوکا مودریچ و تونی کروس را کاهش دهد.

به گزارش “ورزش سه”، نتایج چند هفته اخیر رئال مادرید باعث شده که فشارها به آنچلوتی بیش از پیش افزایش پیدا کند و آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. 
این تیم پس از پیروزی تماشایی برابر لیورپول نتوانسته در سه بازی دیگر طعم برد را بچشد. آنها برابر اتلتیکو مادرید مساوی کردند، در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر بارسلونا شکست خوردند و سپس برابر رئال بتیس هم متوقف شدند. 
سرجی والنتین، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که پرز معتقد است که مقصر این نتایج ضعیف آنچلوتی است و به همین دلیل پس از تساوی برابر بتیس به رختکن رئال رفت و دقایقی طولانی مشغول صحبت با این مربی ایتالیایی شد. 

1801278

این خبرنگار همچنین ادعا کرده که پرز از سرمربی تیمش خواسته که تغییراتی در ترکیب ایجاد کند. او معقتد است که دنی سبایوس و مارکو آسنسیو باید فرصت بیشتری برای بازی داشته باشند و تونی کروس و لوکا مودریچ باید کمتر در زمین حضور پیدا کنند. 
البته که چنین دخالت‌هایی در تصمیم مربی چندان در فوتبال ایده‌آل نیست چون سرمربی باید آزادی عمل کامل برای تصمیماتش داشته باشد. 
این اظهارات در حالی مطرح شده که آنچلوتی همچنان از مودریچ و کروس به عنوان دو مهره کلیدی تیمش در دیدارهای مهم استفاده می‌کند و باور زیادی به آنها دارد اما باید دید که آیا او حاضر است در بازی‌های بعدی به توصیه رییس باشگاه گوش کند یا روند خودش را در پیش خواهد گرفت.

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا