ورزش

توضیحات فتح‌الله‌زاده درباره خطر حذف استقلال از آسیا

تا فردا تکلیف اسپانسر مشخص می‌شود

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که باشگاه استقلال در آخرین ساعات مهلت تعیین شده برای دریافت مجوز حرفه ای به سر می برد، خبرنگاران از ظهر امروز برابر ساختمان این باشگاه حضور یافته و در انتظار پاسخگویی مدیران بودند که در نهایت علی فتح‌الله‌زاده با حضور در جمع آنها، پاسخگوی سوالات بود.

فتح‌الله‌زاده در ابتدای صحبت هایش با اینکه تا فردا ظهر بحث اسپانسری استقلال مشخص می شود، درباره اینکه زمان زیادی باقی نمانده و واریز مبلغ و انتقال آن زمان می برد، گفت: پول بیاید، یک روزه آن را جابجا می کنیم.

وی درباره کمک دولت و همراه اول نیز گفت: همراه اول اسپانسر ما نبوده است. ما به چند شرکت از جمله همراه اول پیشنهاد دادیم که می توانند قبول کنند یا خیر. ما باید تلاش کنیم اسپانسر پیدا کنیم تا این کار را انجام دهیم. من به همه سه پیشنهاد داده ام. گفته ام که زمین کمپ ناصر حجازی را داریم که خود من چند سال پیش گرفته ام، یک سند آزاد داریم و می توانند آن را بردارند و بخشی از پولش را به ما بدهند و بخش دیگری را به وزارت ورزش.

او ادامه داد: ما گفتیم شرکت یا بانکی بیاید، باز هم سند می گذاریم و 100 میلیارد به ما قرض بدهند و آن را پرداخت کنیم. این 2 مورد قابل انجام است. یا اگر سازمان خصوصی سازی پولی داشته باشد و به ما کمک کند، وقتی سهام ما را فروختند، از آن مبلغ را بردارند. خود آقای قربانزاده همراه من بوده و پیگیری کرده است.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه قربانزاده گفته است فتح‌الله‌زاده بابت چک هایش، مطالباتش را گرفته و آیا با هم آشتی کرده اند، پاسخ داد: ما قهر نبودیم. اطلاعات غلط به این بنده خدا داده بودند. من مدیرعامل هستم و هر چکی که در باشگاه است، امضایش با مدیرعامل است. آن چک برای چهار بازیکن بوده که 10 سال از مدتش گذشته است و از نظر قانونی اقدام کرده بودند و 12 میلیارد می خواستند که ما باید آن را طبق ابلاغیه قوه قضاییه پرداخت می کردیم. ما با آنها صحبت کردیم و 12 میلیارد را به پنج میلیارد تبدیل کردیم و به آن چهار بازیکن دادیم. اگر هر کسی چیزی به نام من آورد که پول گرفته بودم، جایزه دارد.

تکمیل می شود….

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا