ورزش

توپ پر عیسی در اولین بازی برای سپاهان

دو گل در 50 دقیقه؛

مهاجم جنوبی تیم فوتبال سپاهان موفق شد اولین گل خود را در اولین حضور رسمی برای این تیم به ثمر برساند.

به گزارش “ورزش‌سه”، یکی از اتفاقات ویژه ترکیب سپاهان برابر صنعت نفت آبادان خط خوردن نام شهریار مغانلو از لیست و اضافه شدن نام عیسی آل‌کثیر بود. اتفاقی که به دلیل مصدومیت مهاجم تنومند و ارزشمند سپاهانی‌ها رقم خورده، اما آنها اینقدر مهاجم با کیفیت در اردوی تیم‌شان دارند که نه مورایس و نه هواداران این تیم خیلی نگران این موضوع نشدند.

در دیدار برابر الاتحاد عیسی با وجود صادر شدن کارت بازی، قرار بود از روی نیمکت کار را آغاز کند و شاید اگر شهریار در تمرینات پیش از مصاف با صنعت نفت آسیب نمی‌دید، عیسی از روی نیمکت کار را آغاز می‌کرد، اما به هر ترتیب اتفاقات به صورت دیگری رقم خورد.

1937194

آل‌کثیر که پس از ماه‌ها انتظار سرانجام فرصت حضور در یک بازی رسمی برای سپاهان را پیدا کرده بود، با انگیزه کارش را آغاز کرد و در دقیقه 33 موفق شد گل اول خود را در ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان به ثمر برساند. او دقایقی پس از شروع نیمه دوم هم ریباند شوت پرقدرت کریمی را به گل دوم خود تبدیل کرد.

نکته جالب اینکه عیسی برای ثبت گل اول به مانند دربی سال گذشته پیش از اینکه توپ به او برسد، تصمیم خود را برای فریب مدافع گرفته بود. اینبار سنگرگیر به جای عارف غلامی طعمه او شد و مهاجم جنوبی طلایی‌پوشان اصفهانی با یک ضربه تمام کننده به زاویه موافق فهد طالب گل سوم بازی را ثبت کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا