ورزش

تیم ماشین‌سازی تبریز ۲ متقاضی جدید دارد

تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به تصمیم کمیسیون ورزش استان برای واگذاری مالکیت باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: دو نفر متقاضی مالکیت تیم هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب بهتاج گفت: در کمیسیون ورزش استان به این نتیجه رسیده‌ایم که چون قربانی، مالک فعلی باشگاه ماشین سازی تبریز به تعهداتش در قالب تیم عمل نکرده، می‌توانیم تیم را از او تحویل بگیریم.

وی اضافه کرد: این دو نفر با ما صحبت کرده‌اند و در حال بررسی زوایای کار برای تحویل گرفتن تیم ماشین سازی هستند.

بهتاج ادامه داد: البته ما به این شرط تقاضای این دو نفر برای تحویل تیم ماشین سازی را قبول خواهیم کرد که بتوانند مشکلات تیم را برطرف کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه بازیکنان تیم ماشین سازی یکی یکی از تیم جدا می‌شوند، آیا واگذاری آن به شخص دیگر این روند را متوقف می‌کند، گفت: با توجه به شرایط موجود ما یا باید مدیریت تیم فوتبال ماشین سازی را با مالک فعلی، ادامه و یا مالکیت را تغییر بدهیم که طرفداران بر لزوم تغییر مالکیت تاکید دارند.

وی یادآوری کرد: ما نیز در راستای احترام به خواسته هواداران در کمیسیون ورزش آذربایجان شرقی با حضور استاندار تصمیم گرفتیم که تیم را واگذار کنیم و حال منتظریم که یکی از دو نفر متقاضی برای تحویل تیم اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تاکید کرد: البته بحث واگذاری تیم ماشین سازی، امر جدی و مهمی است زیرا پای ۱۵ میلیارد تومان پول به عنوان سرمایه مورد نیاز برای انتقال مالکیت تیم در میان است؛ انتظار ما این است که متقاضی مالکیت جدید تیم ماشین سازی، پرداخت بدهی تیم و باز کردن پنجره نقل و انتقالات را تقبل و تعهد کند.

وی گفت: یکی از ۲ متقاضی اعلام کرده که تصمیم نهایی اش را امروز اعلام می‌کند و نفر دیگر نیز گفته که پس از گفت و گو با هیأت مدیرت باشگاه ماشین سازی، تصمیم نهایی را می‌گیرد.

وی به این سوال هم که آیا مالک فعلی باشگاه ماشین سازی می‌تواند از انتقال مالکیت تیم به فرد دیگر ممانعت کند، پاسخ منفی داد و گفت: مالک فعلی به تعهداتش عمل نکرده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا