ورزش

تیکی تاکا مقابل پرسپولیس، گل کم داشت!(ویدئو)

شاگردان مجتبی حسینی با وجود نمایش تاکتیکی مقابل پرسپولیس در رسیدن به گل ناکام ماندند.

به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم اراک در حالی نخستین بازی فصل برابر پرسپولیس را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت که حملات بیشتر و خطرناک‌تری نسبت به سرخ پوشان داشت ولی در رسیدن به گل بدشانس بود و البته کم دقتی بازیکنان این تیم نیز کاری کرد تا به نتوانند دروازه بیرانوند را باز کنند. 

ویدئو: 307514

علاوه بر شوت‌های مرتضی تبریزی، مهدی لیموچی و … به سمت دروازه پرسپولیس، یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های آلومینیوم اراک در دقیقه ۴۳ این مسابقه اتفاق افتاد که شاگردان سید مجتبی حسینی با یک نمایش تاکتیکی و پاس‌های پیاپی تا محوطه ۶ قدم سرخ پوشان پیش رفتند ولی در نهایت به گل نرسیدند. 

در لحظات پایانی نیمه اول پس از شروع مجدد احمد گوهری و دفع ناقص مدافعان پرسپولیس، شاگردان حسینی صاحب توپ شدند و پس از ۲۲ پاس پیاپی و بازی فنی، به نزدیکی دروازه حریف‌شان رسیدند ولی در آخر شوت زمینی میلاد فخرالدینی تبدیل به گل نشد و با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه بیرانوند به بیرون رفت. 

آلومینیوم اراک می‌توانست حداقل در این بازی یک گل بزند و مزد بازی خوب خود در ورزشگاه آزادی را بگیرد، اما نمایش تاکتیکی و حملات این تیم گلی به همراه نداشت تا آنها امیدوار به انجام این کار در دیدارهای بعدی شوند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا