ورزش

جلسه فوق‌العاده صبحگاهی برای تصمیم عصرگاهی دولت در مورد سرخابی‌ها

بارگذاری‌های مالی قطعی شد

حساسیت موضوع تعیین مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باعث برگزاری جلسه فوق العاده صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا با حساسیت روی موضوع مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستار شفاف سازی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص این موضوع شد.

همین موضوع باعث پیگیری هرچه بیشتر مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه‌های فشرده با کیومرث هاشمی وزیر ورزش شد تا بالاترین مقام ورزش کشور را در جریان یکی از مهم‌ترین موضوعات روز فوتبال باشگاهی کشور قرار دهد.

جلسه‌های فشرده‌ای که هیچیک منجر به فروش بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در سازمان بورس برای مشخص شدن خریدار نهایی سرخپوشان نشد تا کار به جلسه فوق‌العاده صبح امروز در وزارت ورزش بکشد.

هاشمی صبح امروز سه شنبه (14 فروردین) با دعوت از مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شنیدن صحبت‌های مهدی تاج رییس فدراسیون و زارعی رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بار دیگر در جریان جدیدترین اتفاق‌های مرتبط با این دو باشگاه قرار گرفت.

وزیر ورزش که اصرار زیادی به تعیین مالکان جدید دو باشگاه سرخابی دارد تا مانع از حذف آنها از حضور در نخستین دوره لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا شود صحبت‌های مدیران سازمان خصوصی سازی را نیز شنید تا خود را برای جلسه فوق‌العاده عصر امروز با تنی چند از مسؤولان عالیرتبه دولت آماده کند. قرار است مهم‌ترین تصمیم‌ها در جلسه عصر امروز هاشمی با دولتمردان گرفته شود تا در نشست فردا صبح چهارشنبه هیأت وزیران نهایی شود و مصوبات لازم را در مسیر خصوصی سازی هرچه سریع‌تر در اختیار وزارت ورزش قرار دهد.

در این نشست بار دیگر روی حساسیت‌های به وجود آمده برای AFC در این خصوص صحبت مفصل شد و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز مستندات مالی خود نسبت به توافق‌های مالی با طلبکاران داخلی و خارجی خود را ارائه کردند تا مشخص شود بحث واگذاری دو باشگاه تنها مانع در صدور مجوز حرفه ای است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا