ورزش

حاشیه بازی فولاد و پرسپولیس| عکس یادگاری گل‌محمدی با هم تیمی‌های سابق/ یک جای خالی در فهرست سرخ‌پوشان+ عکس و فیلم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز دیدار با فولاد با مربیان این تیم و هم‌بازی‌های سابقش در تیم ملی عکس یادگاری گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های فولاد و پرسپولیس از ساعت ۲۱:۱۰ امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم می روند.

* پس از ورود تیم پرسپولیس به ورزشگاه یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری برای ارزیابی زمین وارد آن شدند و وقتی سرمربی سرخ‌پوشان درباره بلندی یا کوتاهی زمین از  ناظر مسابقه سوال پرسید وی به گل محمدی اطمینان داد که بلندی زمین استاندارد است.

* گل‌محمدی که امروز به دلیل سه کارته بودن نمی تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و باید از روی سکوها بازی را ببیند، قبل از شروع این مسابقه برای دقایقی با محمد علوی خوش و بش کرد. سرپرست فولاد با  گل‌محمدی در تیم ملی همبازی بوده است.

* وحید امیری پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از رقابت های مقدماتی جام جهانی و رفع مصدومیت خود برای اولین بار در فهرست بازیکنان ذخیره تیمش قرار گرفت.

* با توجه به محرومیت میلاد سرلک، مصدومیت کمال کامیابی نیا، بازنگشتن رادوشوویچ به کشورمان و وارد نشدن نام برخی بازیکنان جوان به لیست پرسپولیس، یک جای خالی در فهرست این تیم دیده می‌شود.

 

* لوسیانو پریرا و سینا شاه‌عباسی که مباحثی درباره غیبت آنها در بازی با پرسپولیس مطرح شده بود، در این مسابقه در ترکیب اصلی فولاد قرار دارند و مهران موسوی که از وی هم به عنوان غایبان احتمالی تیم جواد نکونام برده می‌شد، در بین بازیکنان ذخیره قرار گرفته است.

*حامد لک پیش از ورود به زمین برای گرم کردن خود با یکی از اعضای تیم فولاد خوش و بش کرد.

* گل‌محمدی با علی بداوی و حسین کعبی، مربیان فولاد و همبازیان سابقش در تیم ملی عکس یادگاری گرفت.

 

 



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز دیدار با فولاد با مربیان این تیم و هم‌بازی‌های سابقش در تیم ملی عکس یادگاری گرفت.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا