ورزش

حاشیه بازی نفت آبادان و پرسپولیس| عکس یادگاری منصوریان با پرسپولیسی‌ها و درگیری لفظی رضائیان و بیت سعید


سرمربی صنعت نفت آبادان پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش و شوخی کرد و عکس یادگاری گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، طالب ریکانی، کاپیتان تیم نفت آبادان که به دلیل محرومیت دیدار با پرسپولیس را از دست داد با حضور روی سکوهای ورزشگاه تختی آبادان این مسابقه را تماشا کرد.

 

* پیش از شروع بازی سید جلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و احسان پهلوان به سمت علیرضا منصوریان و دستیارانش رفته و با آنها خوش و بش کردند.

* بازیکنان نفت پس از گل مهدی حنفی سجده شکر به جا آوردند.

*رامین رضائیان و حسن بیت سعید بعد از برخوردی که باهم داشتند  درگیری لفظی پیدا کردند.

* دقیقه ۲۰ یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به کمک داور اعتراض کردند.

* منصوریان، بهنام سراج و خذیراوی پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش و شوخی کردند در آخر هم عکس یادگاری گرفتند.

* دقیقه ۲۳ مهدی عبدی با دروازه بان نفت آبادان، محمد عسگری آنالیزور پرسپولیس با محمد خرمگاه مربی نفت درگیری شدند و  علیرضا منصوریان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت   و با دخالت گل‌محمدی و پیروانی و کریم باقری  این ماجرا را ختم به خیر کرد.

* نفت آبادان مثل بازی با استقلال در دقیقه ۷ دروازه پرسپولیس را هم باز کرد.

مسابقه دو تیم تا دقیقه ۲۵با نتیجه یک بر صفر به سود نفت آبادان در جریان است.

انتهای پیام/



سرمربی صنعت نفت آبادان پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش و شوخی کرد و عکس یادگاری گرفت.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا