ورزش

حدادی‌فر: بازیکنان نفت وقت تلف کردند

این هم یک شیوه بازی است؛

مربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید بازیکنان این تیم در تقابل با نفت مسجدسلیمان غافلگیر شده‌اند.

به گزارش ورزش سه، قاسم حدادی‌فر، مربی تیم فوتبال ذوب آهن، پس از شکست یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری حاضر شد و گفت: این برد را به مسجدسلیمانی‌ها تبریک می‌گویم؛ یک بازی هوشمندانه انجام دادند و در دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدند و توانستند این گل را حفظ کنند. این هم شیوه‌ای ای فوتبال است و به آنها تبریک می‌گویم و انشاالله ادامه‌دار باشد و ببینیم که دوباره مسجدسلیمان، تیمی بهتر از این در لیگ داشته باشد. واقعا حق این مردم بیشتر از این است.

وی افزود: ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و غافلگیر شدیم. در ادامه بازی هم با توجه به فشردگی بازی مسجدسلیمان، رو به بازی بلند آوردیم اما موفق نبود. این قانون فوتبال است و به آنها تبریک می‌گویم و آرزوی بهترین‌ها را برای آنها دارم.

مربی ذوب آهن در خصوص مصدومیت حبیب فرعباسی توضیح داد: حبیب در این دو سال یکی از بهترین‌ مهره‌های ما بوده و واقعا در تیم ما تاثیرگذار و بدون جایگزین است. او امروز آسیب بدی دید و انشاالله زودتر برگردد، چون تیم به او نیاز دارد. ایشان دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شده و فکر می‌کنم الان در اتاق جراحی است. امیدوارم بلا دور باشد و او هر چه زودتر دوره درمان و ریکاوری خود را طی کند.

حدادی‌فر در پایان درباره قضاوت داور مسابقه گفت: داور خوب بود و بازی را به خوبی کنترل کرد. شاید در مقاطعی از بازی می‌توانست وقت بیشتری بگیرد، چون حریف کمی به بازی تاخیری و انداختن رو آوردند اما در کل مشکلی نبود و خیلی خوب قضاوت کردند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا