ورزش

حدادی: در قدیم شانس مدال بودم/ سعی می‌کنم در المپیک آبروریزی نشود

ملی‌پوش المپیکی پرتاب دیسک کشورمان گفت: سعی می‌کنم در المپیک توکیو افتخاری را برای کشور کسب کنم که باعث آبروریزی نشود.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی در مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی که امروز توسط استان تهران انجام شد، ضمن تشکر از نصرالله پریچهره برای برگزاری این مراسم، اظهار کرد: در چنین مراسمی بیش‌تر باید از جوانان تجلیل شود، زیرا ما چندین سال است که در ورزش هستیم و تجلیل از امثال ما خیلی مهم نیست.

او گفت: این اقدام استان تهران انگیزه ورزشکاران را قبل از اعزام به توکیو بیش‌تر می‌کند، آرزو می‌کنم تیم ایران در تمام رشته‌های ورزشی در المپیک بهترین نتیجه را کسب و دل مردم را در این شرایط بد اقتصادی که ویروس کرونا هم به آن اضافه شده است، شاد کند.

حدادی پیرامون این پرسش که شما یکی از شانس‌های کسب مدال در المپیک توکیو هستید، در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی در چه شرایطی قرار دارید؟ افزود: من قدیم یکی از شانس‌های  اصلی کسب مدال بودم، الان سعی می‌کنم افتخاری را برای کشور کسب کنم تا باعث آبروریزی نشود. 

این ملی‌پوش المپیکی پرتاب دیسک اضافه کرد: تمام توان خود را به کار خواهم بست تا بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنم.

حدادی هم‌چنین درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: دو ماه و نیم است که برای درمان آسیب دیدگی از ناحیه کمر، کارهای فیزیوتراپی خود را با همکاری و حمایت فدراسیون پزشکی  ورزشی و فدراسیون دوومیدانی شروع کردم که جای تشکر دارد. این دو فدراسیون تا لحظه آخر پیگیر کارهای درمانی من هستند تا اتفاق خوبی در المپیک توکیو رقم بخورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت لازم را از شما دارند یا خیر؟ اظهار کرد: فدراسیون دوومیدانی در جریان حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است نه من.

حدادی در پایان درباره زمان اعزام خود به بازی‌های المپیک توکیو گفت: فکر می‌کنم ۲ هفته دیگر عازم توکیو می‌شوم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا