ورزش

حذف دو تیم از لیگ برتر والیبال/ تصویب برگزاری به شیوه رفت و برگشت

تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری قزوین از رقابت‌های لیگ برتر والیبال کنار گذاشته شدند و با تصمیم فدراسیون دو تیم جدید جایگزین آنها شد.

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین تصمیمات گرفته‌شده در کمیته تعیین وضعیت باشگاه‌ها برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: پس‌از بررسی‌های صورت‌گرفته با توجه به این‌که دو تیم خاتم اردکان و شهرداری قزوین در زمان معین اعلام آمادگی نکرده‌اند و نیز شرایط آیین‌نامه از سوی این دو تیم رعایت نشد و همچنین بدهی خاتم اردکان این دو تیم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بر اساس قوانین کنار گذاشته شدند.

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: تیم‌های آذر باتری و مریوان نیز جایگزین این دو تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال شده‌اند. شرایط در آیین‌نامه مشخص است و این تصمیمات طی نامه‌ای به تیم‌ها به‌صورت مکتوب اعلام خواهد شد. حضور ۱۴ تیم در رقابت‌های لیگ برتر والیبال قطعی است. رقابت‌ها به‌صورت رفت‌وبرگشت و بر مبنای شرایط کرونای کشور برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: همانند سال گذشته تصمیمات براساس شرایط کرونایی و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا با اولویت سلامتی تیم‌ها گرفته می‌شود و این تصمیمات ممکن است در زمان مشخص تحت تأثیر شرایط کرونای تغییر کند اما درحال‌حاضر حضور ۱۴ تیم به‌صورت رفت‌وبرگشت تصویب شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا