ورزش

حرف‌های مشکوک هاشمی‌نسب: این 24 ساعت!

اجازه نمی‌دهند ما قهرمان شویم

مربی استقلال می‌گوید که با حاشیه بزرگ شده و ابایی از جنجال ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از پیروزی استقلال برابر آلومینیوم، مهدی هاشمی‌نسب در میکسدزون ورزشگاه اراک پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او درباره این بازی گفت: بازی خوبی بود، خوب شروع کردیم و باید زودتر به گل می‌رسیدیم، ولی اینگونه نشد. متاسفانه آدم چیزهایی را در این فوتبال می‌بیند که هرچقدر می‌خواهیم حرف نزنیم، نمی‌شود.  

او ادامه داد: اگر بعد از مساوی صحبت کنیم، می‌گویند بهانه می‌آورید. پس از پیروزی فکر می‌کنم موقعیت خوبی باشد که صحبت کنیم. قانونی هست که قبل از بازی باید به زمین آب داده شود که متاسفانه اول بازی قسمتی از زمین را آب ندادند. بین دو نیمه نیز فقط ۳۰ ثانیه آب را باز کردند در حالی که باید دو دقیقه زمین را آب بدهند که اینگونه نشد و کسی هم پیگیری نمی‌کند. اگر استقلال این کار را انجام می‌داد، ببینید که چه اتفاقی رخ می‌داد!

ویدئو: 329814

مربی استقلال در ادامه گفت: در این ۲۴ ساعت من چیزهایی شنیدم که باورش سخت است، آقا جان نمی‌خواهند که تیم استقلال قهرمان شود.

او در پاسخ به این سوال که چه کسی نمی‌خواهد این تیم قهرمان شود، گفت: نمی‌گذارند آقا، نمی‌گذارند! خودی و غیرخودی نمی‌گذارند. فقط خواستم به هواداران بگویم که ما الان برده‌ایم و صدر جدول هستیم که این حرف‌ها را می‌زنیم ولی بالاخره با یک چیزهایی نمی‌توانیم بجنگیم.

او در مقابل اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه این خودی‌ها و غیرخودی‌ها چه کسانی هستند و او راحت صحبت کند، پاسخ داد: آقا من چه بگویم؟ بگذارید به موقعش راحت صحبت می‌کنم. اگر از الان حرف بزنم، تیممان و همه را با هم به حاشیه می‌بریم. ولی نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود. باید یک سری چیزها را بگوییم. اگر در مساوی یا باخت حرف بزنیم، می‌گویند که بهانه می‌آوریم و برو کارت را انجام بده. اگر فوتبال زیبا بازی می‌کنیم، ولی نمی‌بریم می‌گویند ما از این نوع فوتبال‌ها را نمی‌خواهیم. اگر بد بازی کنیم ولی برنده شویم، می‌گویند چرا فوتبال زیبا بازی نمی‌کنید؟

حرف‌های مشکوک هاشمی‌نسب: این 24 ساعت!

مربی استقلال اظهار داشت: ما ابایی از این حاشیه‌ها و جنجال‌ها نداریم. ما با این حاشیه‌ها بزرگ شدیم. توانش را نیز داریم که مبارزه کنیم. اما یک سری چیزها را در این فوتبال می بینی که اصلا نمی‌توانی آن را هضم کنی. من که بالا و پایین این فوتبال را دیده‌ام، نمی‌توانم این اتفاقات را هضم کنم.

هاشمی نسب در پایان گفت: تا دیروز می‌گفتم آنقدر توانایی داریم که برای هواداران و استقلال می‌جنگیم ولی امروز با اینکه برنده شده‌ایم، اما هر چقدر که به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، روز به روز به این نتیجه می‌رسیم که اجازه نمی‌دهند ما قهرمان شویم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا