ورزش

حسن‌زاده: امسال سال مهمی برای فوتسال است

در آسیا اول سهمیه می‌خواهیم و بعد قهرمانی؛

کاپیتان تیم ملی فوتسال در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا از مردم خواست که به حمایت از تیم بپردازند و به بازیکنان و کادر فنی انرژی بدهند.

به گزارش “ورزش‌سه”، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا و در روزهایی که شمسایی و شاگردانش تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارند، گفتگویی با رسانه رسمی فدراسیون داشته و شرایط تیم ملی فوتسال را تشریح کرده است.

حسن‌زاده که در جام ملت‌های قبلی به دلیل جوانگرایی توسط شمسایی حضور نداشت و حالا بار دیگر به رهبر تیم بدل شده، اینطور حرف هایش را آغاز کرده است:« دو سه روزی هست که از تورنمنت ویتنام برگشتیم. خیلی این تورنمنت کمک کننده بود. دو سه هفته بدنسازی کرده بودیم و از شرایط بازی دور شده بودیم. فکر می کنم سه بازی دوستانه خیلی به کادر فنی کمک کرد تا از بچه ها شناخت بیشتری پیدا کند. امروز هم تمرینات را پیگیری کردیم و یک هفته دیگر تمرین می کنیم و به امید خدا آماده می‌شویم برای جام ملت‌های آسیا.» 

او ادامه داد:«این مسابقات مهم ترین تورنمنت است به دلیل اینکه انتخابی جام جهانی است و تمام تیم‌ها با تمام قدرت می‌آیند. تیم‌های همگروهی ما هم از مربیان ایرانی استفاده می‌کنند که زبانزد هستند. تیم ملی افغانستان هم اکثر بازیکنان آنها در لیگ ایران بازی می کنند و کیفیت خوبی دارند. اما ما پر قدرت در مسابقات حضور پیدا می‌‍کنیم تا به امید خدا اول کسب سهمیه کنیم و بعد هم با قهرمانی.» 

حسن‌زاده در پایان گفت:«امسال سال مهمی برای فوتسال است؛ چون هم جام ملت‌ها را داریم و هم جام جهانی. خودم به شخصه امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. به امید خدا قهرمانی در جام ملت ها و نتایج خوب در جام جهانی. پتانسیل تیم ما بالاست و امیدوارم بتوانیم با نتایجی که کسب می کنیم دل مردم را شاد کنیم. ای هدف اصلی ماست و از آنها می خواهم برای ما دعا کنند.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا