ورزش

حسینی: شعار نمی‌دهیم و دنبال ساخت تیمی خوب هستیم

امیدوارم تمام ارکان فوتبال قانونمند باشند

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.

به گزارش “ورزش سه”، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: متأسفانه لیگ را با شکست شروع کردیم. علی رغم بازی نسبتا خوبی که انجام دادیم، نتوانستیم امتیازی کسب کنیم. این نخستین بازی خانگی ماست که انگیزه زیادی داریم. امیدوارم یک دیدار خوب و با برنامه را به اجرا بگذاریم و به اهدافی که داریم برسیم.

سرمربی اراکی‌ها در مورد احتمال جوان گرایی در این تیم نیز گفت: اعتقاد ما بر این است که باید خوب کار بکنیم. زمانیکه شما کار خوب انجام دهید، هم بازیکن با تجربه می‌تواند بهترین کیفیت را داشته باشد و هم بازیکن جوان می‌تواند توانایی‌هایش را نشان دهد. زمانیکه شما بتوانید یک تیم خوب بسازید، همه در این مجموعه می‌توانند پیشرفت کنند.

او ادامه داد: ما دنبال ساخت یک تیم خوب هستیم، شعار نمی‌دهیم و هر جا که بوده‌ایم، سعی کرده‌ایم کارمان را درست انجام دهیم. حالا در این کار درست هم جوانان می‌توانند پیشرفت کنند و هم بازیکنان باتجربه قادر خواهند بود تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

1891889

حسینی درخصوص حضور هواداران زن در استادیوم نیز گفت: اتفاق خیلی خوبی است. جا دارد از مسئولین محترم باشگاه و شهر اراک تشکر کنم که این امکانات را فراهم کردند تا این عزیزان بیایند و از نزدیک بازی‌ها را تماشا کنند.

وی در مورد حکم کمیته انضباطی و محرومیت تعلیقی‌اش گفت: من صحبت خاصی نکرده بودم. ظاهرا قوانین جدید خیلی سخت گیرانه است و ما هم تابع قانون هستیم. سعی می‌کنیم با توجه به اینکه من در فوتبال جز خدا کسی را ندارم، وارد هیچ مبحثی نشوم. امیدوارم تمام ارکان فوتبال قانونمند باشند و بتوانند کارشان را درست و صحیح انجام دهند و فقط بحث اعمال روی ما نباشد.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که مدافع راست این تیم روی گل پرسپولیس تعلل کرده است و آیا فکری برای این مسئله اندیشیده است یا نه، گفت: به هر حال هرگاه گلی زده یا گلی خورده می‌شود، مسائل زیادی در آن دخیل است. هیچ گاه دنبال مقصر نمی‌گردیم. سعی می‌کنیم که کلا شاکله تیم جوری باشد که کمترین موقعیت را به حریف بدهیم. قطعا تمام بازی‌ها را با دقت آنالیز می‌کنیم. طوری با تیم و بچه‌ها کار می‌کنیم که اشتباهاتمان به حداقل برسد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا