ورزش

حسینی: نباید دوباره اسیر اتفاقات بشویم

شبانه روز تلاش و تمرین کرده‌ایم؛

هافبک تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازیکنان این تیم نباید بگذارند اتفاقات بازی رفت برابر التعاون دیگر تکرار شود.

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا حسینی در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر التعاون همراه محرم نویدکیا حضور داشت و در مورد این بازی حساس اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: باید این نکته را بگویم که ما برای صعود و با ذهنیت صعود اینجا آمده‌ایم و برای این هدف شبانه‌روزی تلاش و تمرین کرده‌ایم.
او در بخش بعدی حرف‌هایش با اشاره به شرایط گروه اضافه کرد: شرایط گروه هم طوری است که تا روز آخر هر چهار تیم شانس صعود داریم. باید تا آخرین روز و تا آخرین لحظه بجنگیم و اولین مرحله هم بازی فرداست.
قسمت بعدی حرف‌های محمدرضا حسینی که در مصاف رفت برابر التعاون به دلیل اخراج عزت پورقاز خیلی زود جای خود را به نژادمهدی داد، در رابطه با اتفاقات همین مسابقه بود و در این مورد بیان کرد: ما نه به گذشته نگاه می کنیم که چه اتفاقاتی رخ داده و نه به بازی‌های بعد از التعاون. فعلا فقط تمرکزمان روی بازی التعاون است و باید با تمرکز صد در صدی وارد بازی بشویم که اسیر اتفاقات نشویم. بازی قبلی را اتفاقات باعث شد از دست بدهیم. 
وینگر راست تیم فوتبال سپاهان در پایان به آمادگی تیم اشاره کرد و اینطور حرف هایش را خاتمه داد: بچه ها از نظر بدنی و ذهنی آماده این مسابقه هستند. امیدوارم هم مثل بازی قبلی یک بازی زیبا به نمایش بگذاریم و هم از نظر نتیجه گیری خوب عمل کنیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا