ورزش

حسینی و علی کریمی اجازه بازی ندارند

دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور دور از فهرست نفرات این تیم مقابل ترابزون اسپور هستند.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دو دیدار آغازین هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه مدیکال پارک مقابل تیم رده پنجمی ترابزون اسپور قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که پیش از فیفا دی در دو مسابقه سوپر لیگ ترکیه بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشت و نتوانست برابر فنرباغچه و آنتالیا اسپور به میدان برود و بعد هم یک دیدار دوستانه را از دست داد، امروز هم دور از فهرست نفرات کایسری اسپور است.

حسینی که تجربه سه فصل حضور در ترابزون اسپور را دارد و ۱۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه برای کایسری اسپور به میدان رفته، برای سومین هفته پیاپی اجازه همراهی تیمش را برابر تیم سابق خود به دست نیاورده و دور از لیست خواهد بود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل ۱۷ بازی انجام داده و موفق شده دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، پس از تعویض در دیدار برابر آنتالیا اسپور بخاطر مصدومیت، امروز هم در لیست مسابقه با ترابزون اسپور دیده نمی‌شود.

یاران حسینی و کریمی با ۱۲ پیروزی، دو مساوی و ۱۱ شکست در این فصل ۳۸ امتیازی و تیم هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه هستند که برای حفظ این جایگاه تلاش می‌کنند.

1837608

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا