ورزش

حل بحران قایدی با پرداخت طلب شباب الاهلی

استقلالی‌ها طلب خود را به حساب تیم اماراتی واریز کردند

استقلالی‌ها موفق شدند مطالبات شباب الاهلی را بابت انتقال مهدی قایدی به حساب این باشگاه واریز کنند.

به گزارش “ورزش سه”، تابستان گذشته بود که استقلال موفق شد در پنجره نقل و انتقالاتی، مهدی قایدی را به ایران برگرداند و آبی‌ها پس از توافق با تیم شباب الاهلی و با عقد قراردادی قرضی، این وینگر بوشهری را به خدمت گرفتند.

در توافق‌نامه‌ای که میان 2 باشگاه به امضا رسیده بود، آبی‌پوشان باید یک میلیون درهم بابت رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت می‌کردند که این اتفاق در زمان مدیریت آجورلو و فتح‌الله‌زاده رخ نداد.

عدم واریز مبلغ توافق شده باعث شد تا شباب الاهلی از استقلال شکایت کند و همین پرونده یکی از مشکلات بر سر راه آبی‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود.

1840035

اما در نهایت و پس از برگزاری جلسه میان مدیران استقلال با مدیران بانک شهر، آبی‌پوشان برای مطالبات استراماچونی، شباب الاهلی، پادوانی و احمد موسوی، مبلغی را قرض گرفتند که با بخشی از آن، مبلغ یک میلیون درهم به حساب شباب الاهلی واریز شد.

با توجه به قراردادی که مدیران وقت استقلال با شباب الاهلی توافق کرده بودند در صورت دیرکرد هر ماه باید 10 درصد به عنوان جریمه در نظر گرفته می‌شد. حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در تلاش است با رایزنی با مدیران شباب الاهلی در این زمینه توافق و مشکل جریمه را حل کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا