ورزش

حمایت فدراسیون فوتبال بلژیک از مارتینس

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از حمایت کامل فدراسیون فوتبال این کشور برخوردار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، تیم ملی فوتبال بلژیک در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برابر فرانسه و سپس در دیدار رده‌بندی مقابل ایتالیا شکست خورد تا در رده چهارم قرار گیرد.

شیاطین سرخ قرار است سال جاری میلادی را برای چهارمین بار متوالی به عنوان برترین تیم ملی فیفا به پایان برسانند اما “نسل طلایی” آن‌ها هنوز هیچ جامی به دست نیاورده‌اند.

مارتینس فقط بلژیک را به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ هدایت کرد و اخیر صحبت هایی درباره حضور او در بارسلونا به گوش می‌رسد.

با این حال پیتر بوسآرت، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال بلژیک گفت: روبرتو هنوز مرد مناسب این شغل است. ما هنوز صد درصد از او حمایت می‌کنیم. اما باید از بازی مقابل فرانسه درس بگیریم که در آن بهترین نیمه و بدترین نیمه خود را در مدت طولانی به نمایش گذاشتیم. نمی‌خواهم افراد زیادی نظرات خود را ارائه دهند، زیرا در آن صورت نظرات متفاوت زیادی وجود خواهد داشت.

بلژیک با ۱۶ امتیاز از ۶ بازی در صدر گروه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارد و در ۱۳ نوامبر با بازی خانگی مقابل استونی به میادین باز می‌گردد.

مارتینس نیز با بوسآرت موافق است که بلژیک در فینال لیگ ملت‌ها به اندازه کافی خوب نبوده است.

وی گفت: ما نمی‌توانیم در دو بازی پنج گل دریافت کنیم و نمی‌توانیم دو پنالتی مرتکب شویم حتی اگر تصمیمات صحیح نباشد.  اما نحوه واکنش ما به عقب‌نشینی مقابل ایتالیا، پس از اتفاقاتی که در بازی فرانسه رخ داد خوب بود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا