ورزش

خشم از شکست؛ درگیری مدافع ویارئال با کلوپ (عکس)

حمایت کاپیتان لیورپول از سرمربی آلمانی

خوان فویت، مدافع ویارئال، پس از بازی با یورگن کلوپ و چند نفر از بازیکنان لیورپول درگیر شد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان ویارئال بود و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
شاگردان اونای امری در طول نیمه اول موفق شدند دروازه تیم‌شان را بسته نگه دارند تا همچنین به حفظ نتیجه امیدوار باشند اما سانتر جوردن هندرسون در نیمه دوم با برخورد به پرویس استوپینان وارد دروازه ویارئال شد تا قفل گلزنی این بازی شکسته شده باشد. سادیو مانه نیز لحظاتی بعد گل دوم را زد تا کار این تیم برای بازی برگشت آسان‌تر شود. 
فویث در طول بازی بارها و بارها با لوییس دیاز درگیر شد و این دو نفر درگیری‌های لفظی‌ای نیز در طول بازی با هم داشتند که به نظر می‌رسید بسیار پرتنش باشد و پس از سوت پایان بازی ادامه پیدا کرد. 
افراد حاضر در کنار زمین دیاز را از صحنه دور کردند و آدریان، دروازه‌بان لیورپول، نیز تصمیم گرفت که این مدافع ویارئال را از این موقعیت خارج کند. 

 

اما این پایان کار نبود و فویث پس از آن با کلوپ، الکساندر آرنولد و هندرسون مواجه شد. در حالی که بسیاری از دوربین‌ها در حال ضبط این تصاویر بودند، فویت همچنین در حال بحث با کلوپ بود که هندرسون پیش آمده و به این بازیکن آرژانتینی گفت که دهانش را ببندد. 
پس از آن بود که کلوپ همچنان ایستاد و در حالی که لبخند روی لب داشت به چهره این بازیکن خیره شد که به نظر می‌رسید از شکست در آنفیلد بسیار عصبانی و ناراحت است و در حال ابراز خشمش بود. 

 

پیروزی 0-2 لیورپول در بازی رفت به این معناست که آنها در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی ویارئال از شرایط بهتری برخوردار بودند، هرچند شاگردان امری نشان داده‌اند که در ورزشگاه خانگی خودشان تیم قدرتمندی هستند و پیش از این موفق شده بودند که بایرن مونیخ را در این زمین شکست دهند. 
بازی برگشت دو تیم سه‌شنبه هفته آینده در اسپانیا برگزار خواهد شد تا تکلیف اولین تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان این فصل مشخص شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا