ورزش

خمس: آماده بدترین سناریوی داوری هستیم!

این ویژگی یک آماده رقابت جو است؛

پاکو خمس میگوید او آماده بدترین سناریو از سوی داوران است.

به گزارش “ورزش سه”، پاکو خمس بعد از چند هفته غیبت در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با ذوب‌آهن حضور یافت تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد:

* صحبتهای اولیه؟
حریف مانند آلومینیوم قدرتمند است. آنها با پنج بازیکن در دفاع بازی می‌کنند و ما باید صبر و حوصله داشته باشیم تا فضا و موقعیت را پیدا کنیم. تیم باید در بهترین حالت باشد تا به نتیجه برسد. شاید نتایج مورد علاقه ما نباشد اما باید انگیزه مان را حفظ کنیم.

* در مورد بازی قبلی و اینکه تیم بیشتر در زمین خودی پاس می‌دادند؟
سوال بعدی لطفا!

* لطفا توضیح بدهید. 
بله پاس رو به عقب بیشتر از چیزی بود که انتظار داشتیم و این بیشتر زمانی بود که ۱-۰ جلو بودیم.  وقتی یک هیچ جلو بودیم از نتیجه راضی بودیم و جاهطلبی نداشتیم و همین باعث شد انگیزه بیشتری نداشته باشیم. اما فکر نکنم نارضایتی هواداران به خاطر پاس رو عقب باشدو آنها به خاطر گلی مه خوردیم ناراحت شدند. این هفته ما در تمرینات تاکید کردیم که باید رو به جلو بازی کنیم، مثل همیشه.

* سبک بازی مشابه آلومینیوم و ذوب آهن و تلاش آنها برای ارسال توپ به پشت دفاع؟
منظورتان از اینکه وقتی حریف با توپ بلند بازی میکند به مشکل میخوریم چیست؟

* به نظرم اینطور است. 
نه نه نه! فکر نکنم دلیلش این باشد چون بیشتر تیم‌های ایرانی اینطور بازی می‌کنند. بنابراین معنی ندارد بگوییم وقتی تیمی بلند بازی می‌کند نمیتوانیم بازی خودمان را نشان بدهیم. نمیدانم در سالیان گذشته اگر بازی تراکتور را میدید، بهتر از الان بود یا نه! این را نمی‌دانم.

* انگیزه بالای تیم حریف و نمایش خوب این تیم مقابل شمس آذر؟
در خصوص اینکه آنها انگیزه دارند یا نه من اطلاعی ندارم. اما ما تیم با انگیزه هستیم چون برای رده های بالای جدول تلاش می‌کنیم. وقتی تیمی ۷ بازی است برنده نشده نشان می‌دهد این تیم دچار مشکل است اما همه بازی‌ها سخت است و ما باید ورای آمار و ارقام باشیم.

* مصدوم و محروم؟
گوستاوو مصدوم است.

* رحمان جعفری چطور؟
او مشکلی ندارد.

* داوری بازی قبلی؟
من هیچوقت هیچ انتظار و توقعی از داوران ندارم. اتفاقا خودم را آماده میکنم برای بدترین سناریوها. به نظرم کسی که میخواهد آدم رقابت جو باشد باید این ایده را در ذهنش بپروراند. در این چارچوب ما مربیان انتظار حداقلی از عدالت را در مورد داوری داریم.  البته میدانم کار داوران بسیار سخت است و بنابراین صحنه‌هایی ممکن است باشد که نظرات ما با داور یکی نباشد. همیشه تنها چیزی که خواستم این است با عدالت رفتار کنند.

* بازی قبلی زیاد کنار خط نبودید. 
بازی بعدی شما بیایید روی نیمکت بنشینید تا ببینیم چطور کار خواهید کرد. البته من انقدر فروتنی دارم که به شما نگویم چطور کارتان را بکنید.

* تعطیلات تاثیر منفی داشته است؟
خیر.

* امید به کسب جام دارید؟
من پیشگو نیستم!

* دلیل عدم حضور در نشست خبری؟
دلیلش تعطیلات بود، در تعطیلات مطبوعاتی بودم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا