ورزش

خوشحالی اسطوره تنیس: کاش هر روز مسی را ببینم!

نوواک جوکوویچ، اسطوره تنیس دنیا، از دیدار با لیونل مسی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، جوکوویچ و مسی در طول دوران درخشان ورزشی‌شان چند باری با یکدیگر دیدار کرده‌اند و تصاویر دیدار آنها همیشه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. 

این دو اسطوره دنیای تنیس و فوتبال چند روز قبل بار دیگر در نیویورک با یکدیگر برخورد کردند و مدتی را در کنار هم به صرف شام سپری کردند تا هواداران آنها از دیدن‌شان خوشحال شوند. 

جوکوویچ که رکورد تاریخی و جذاب فتح 23 گرند اسلم را به نام خودش ثبت کرده در گفتگو با ESPN Mexico درباره دیدار با این ستاره آرژانتینی اظهار داشت:« این دومین باری بود که ما یکدیگر را دیدیم و فرصت صحبت کردن با هم را داشتیم. 

1915768

به مدت 15 دقیقه با هم حرف زدیم. از همه چیز صحبت کردیم. من واقعا همیشه دوست دارم او را ببینم و دوست دارم با او درباره همه چیز حرف بزنم. مسی انسانی خارق العاده است. او قهرمانی بزرگ است. من احترام بسیار زیادی برایش قائل هستم.»

مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی موفق شده یک جام قهرمانی در لیگز کاپ را به دست آورد و تیمش را به فینال جام یو اس اوپن آمریکا هم رسانده و امیدوار است که در فاصله کوتاهی پس از پیوستن به فوتبال آمریکا بتواند دومین جام قهرمانی را هم بالای سر ببرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا