ورزش

داوران جنجالی جام ملت‌ها، حتما می‌شناسید!

با حضور همیشگی در بازی نمایندگان ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور 70 داور و کمک داور در جام ملت‌های آسیا 2023 خبر داد که در این میان 31 داور از کشورهای عربی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

به گزارش ورزش سه، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، 33 داور وسط و حدود 37 کمک داور در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور خواهند داشت که 31 داور از کشورهای عربی مختلف در این مسابقات حضور دارند و نقش مهمی در این رقابت‌ها خواهند داشت.

فهرست داوران وسط کشورهای عربی بدین شرح است: مهند قاسم (عراق)، ادهم مخامه (اردن)، محمد الحوش و خالد الطاریس (عربستان)، احمد العلی و عبدالله جمالی (کویت)، احمد الکاف (عمان)، عبدالرحمن جاسم، عبدالله المری، خمیس المری، سلمان احمد فلاحی و حنا حطاب (قطر) عمر العلی، عادل النقبی و محمد عبدالله حسن محمد (امارات)

همچنین احمد البغدادی و واثق السویدی (عراق)، محمد الخلف و احمد الرواله (اردن)، احمد عباس و عبدالله العنیزی (کویت)، ابوبکر العامری و رشید الغیثی (عمان)، سعود المقالح و طالب المری (قطر)، زید الشمری و یاسر السلطان (عربستان)، علی احمد و محمد قزاز (سوریه) و در محمد الحمادی و حسن المهری (امارات) کمک داوران عرب حاضر در این مسابقات خواهند بود.

گفتنی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 14 سپتامبر 2023 فهرست داورانی را که بازی‌های جام ملت‌های آسیا را هدایت خواهند کرد، اعلام کرد. در این دوره برخلاف دوره 2019 که شاهد استفاده از فناوری ویدئویی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا بودیم، در تمامی مراحل از این فناوری استفاده خواهد شد. همچنین سیستم نیمه خودکار آفساید برای تشخیص سریع موارد آفساید و بدون طولانی کردن زمان تشخیص اعمال خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا